Search results

  1. Mach 1

    Piloot en ZZP, wat komt daar bij kijken?

    Hallo, ik heb geprobeerd in de databank te zoeken maar kom niet echt tot bevredigende antwoorden. Ik ben al jaren beroepspiloot en zoals velen onder ons helaas onlangs mijn baan kwijtgeraakt vanwege Corona. Nu heb ik een werk gevonden voorlopig als safety pilot op oproepbasis in Belgie...
  2. Mach 1

    Nachtvliegen trauma heli?

    Hoi, interessante discussie over de trauma heli: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=all&id=37598 Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen regelen, immers night VFR is in nederland niet toegestaan, vandaar ook de ontheffing die ze dan willen hebben. Je zou het dan onder een IFR...
  3. Mach 1

    Red Arrows collide....

    :niet_bli: Gelukkig niemand zwaargewond....... ATHENS (Reuters) - Two RAF Red Arrows jets collided above the Greek island of Crete on Tuesday during a training exercise, a Greek Defence Ministry official said. One pilot was injured after ejecting from his Hawk jet while the other made an...
  4. Mach 1

    'Piloten die van vliegroute afwijken op de bon'

    Ha ha, dat wordt oppassen....:grijns: Bron: Luchtvaartnieuws.nl Groet, M1
  5. Mach 1

    Nieuwe Demo F-16?

    Hallo, heb op luchtvaartnieuws gelezen dat het demo team volgende week weer druk gaat oefenen op Volkel. Team samenstelling is geheel gewijzigd maar weet iemand of er ook een andere machine met kleurenschema is gekomen. Ik had gehoord dat mogelijk de bestaande J-055 zou blijven...??? Iemand? Zie...
  6. Mach 1

    Verkouden en vliegen!?!

    Hallo, wat kun je het beste gebruiken als je verkouden bent en tóch met druk cabine wilt gaan vliegen? (FL200, cabin alt. tot 8000 ft) Je hebt van die agressieve neus snuivers heb ik wel eens van gehoord maar ben merk effe vergeten......iemand? Heb binnenkort een aantal trainingsvluchten die ik...
Back
Top