Search results

  1. B

    LOI natuurkunde

    Beste Airworkes. Komend jaar ga ik beginnen met een vliegopleiding(selectie heb ik afgerond). Op dit moment zit ik nog in 5Havo met het profiel E&M met scheikunde en wiskunde A12. Ik heb dus geen natuurkunde in mijn profiel, nu wil ik een natuurkunde certificaat gaan halen op Havo niveau. Een...
  2. B

    ICA

    Op airwork.nl kwam ik een link tegen van het ICA (International Centre for Aviation). Dit is de site www.flyica.com - Heeft iemand ervaring met deze opleiding?
  3. B

    Nazorg

    Hoi. Veel scholen zeggen dat ze een goede nazorg hebben. Van bijv EPST is het bekend dat ze een goede nazorg hebben. Maar in hoeverre helpen scholen als EAA, Stella, DFA, Martinair Vliegschool en EFTO met het zoeken van een baan? Als je een vliegschool gaat kiezen is het dan belangrijk om...
  4. B

    vliegscholen

    Hallo, Op dit moment ben ik een plan aan het maken voor mijn eventuele vlieg carriere. Nu zijn er 2 opties die mij wel aanspreken. 1. Via een opleiding in Amerika Uren: 1200 waarvan 500 op een meermotorig turboprop vliegtuig Kosten: 120000 euro. 2. Of een opleiding met 200 uur in het...
  5. B

    baangarantie

    Bij welke school heb je na het behalen van je ATPL brevet de grootste kans op een baan (behalve de KLS dan)?
  6. B

    Aan het werk na je opleiding

    Hallo, Op dit moment ben ik me aan het orienteren op de vliegmarkt en ik vroeg me af. Hoeveel procent van de piloten die 5 jaar geleden een ATPL brevet gehaald hebben is nu daadwerkelijk piloot? Hoelang duurt het na je opleiding ongeveer tot dat je een baan hebt? Groetjes, Bas
  7. B

    zonder natuurkunde

    Zijn er mensen die zonder natuurkunde een atpl brevet behaald hebben? zo ja - Bij welke school, was het moeilijk? - Wat doe je nu?
Back
Top