Search results

  1. VanFan

    Cursus Meteo voor PPL

    Vanwege de vraag af en toe naar theorie cursussen voor PPL: Aeroclub Zeeland gaat weer een cursus meteo voor PPL verzorgen, als er nog liefhebbers zijn, dan kun je meer info opvragen bij cfi@zeelandnet.nl We beginnen 1 april alweer, ik dacht ik laat het ff weten... Mag trouwens ook gevolgd...
  2. VanFan

    Vliegtuig Schiphol vertraagd na steekvlam

    Mooi he... :p VF
  3. VanFan

    Medische keuring en atriumfibrillatie

    Beste mensen, Is hier wellicht iemand die wat kan zeggen over het volgende... Een aspirant PPL-er zit met het volgende probleem, hij is gekeurd (initiële keuring) en afgekeurd vanwege atriumfibrillatie. Hij gebruikt acenocoumarol (sintrommitis) met daarnaast bisoprolol 5 mg/dd en daarnaast...
  4. VanFan

    PPL Theorie-examens

    Zijn er nog aspirant PPL-ers die afgelopen week theorie-examen hebben gedaan? Ik geef tegenwoordig theorieles en ben vooral geinteresseerd in het Navigatie-examen, om zodoende de lessen steeds meer af te stemmen op de mogelijke examenvragen. (En wellicht de examenvragen in de kennisbank te...
  5. VanFan

    Prijzen FAA Flight-Reviews

    Beste mensen, Ik was weer toe aan een Flight-Review en mn laatste had ik (nog in Afrika) goedkoop gedaan, een andere CFII vloog met me en ik met haar en zodoende kostte het me niks... (Company betaalde de vlieguren). Maar nu ik in Europe er weer één nodig heb, schrok ik van de prijzen... €100...
  6. VanFan

    406 MHz ELT

    Zijn er hier mensen die het eea weten over de "nieuwe" 406 MHz ELT's? Hetgeen ik vooral zou willen weten is de (officiele) testing-procedures. Want dat er niet zomaar getest kan worden mag duidelijk zijn... Bij ons worden ze langzamerhand vervangen en moeten we de checklist-procedures en evt...
Back
Top