Search results

  1. C

    Ryanair vliegtuig in problemen

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/6859231/__RyanAir-vliegtuig_in_problemen__.html?sn=binnenland,buitenland interessant is wel het volgende: :eek!: aangezien het om een journalist gaat en geen professionele uitspraak "kan" zijn, neem ik aan dat de heren van Ryanair al voor V1 de start hebben...
  2. C

    actie gevraagd

    Ben geen overtuigd voorstander van AB, maar dit artikeltje is toch wel een waarheid als een koe: http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/3493010/__EasyJet_wil_deal_met_Bos__.html ik betaal idd soms meer aan tax dan aan het ticket zelf :eek!: Climb350
  3. C

    speelt KLM Arkefly in de kaart?

    Ben ik nu te optimistisch of is dit een kans voor Arkefly: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=29504 Als Arkefly dan ook nog eens afstand zou doen van die oude ragbakken en innovatief te werk gaat, kan het dan niet als enige overgebleven zelfstandige club een goede concurrerende positie...
  4. C

    die Vlieger gaat niet meer op!

    mooi hè: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2977814/__De_Vlieger_trekt_les_uit_verleden__.html?pageNumber=2 Ben erg benieuwd wat hier uitkomt...ook al moet je af en toe het verleden laten rusten, ben toch wel nieuwsgierig wat de uitkomst zal zijn. Weet iemand eigenlijk waar die Prins...
  5. C

    ATPL ontdooien

    Beste mensen, Op mijn vraag aan het IVW betreffende een praktisch ATPL kreeg ik, zoals verwacht het volgende antwoord: Nu hoorde ik van een TRI onlangs dat met betrekking tot de 250 PIC eis, je de helft van de gevlogen PF uren kunt opgeven welke als PIC uren kunnen worden meegerekend!!?? Ik...
  6. C

    verhuisbusje

    Ik dacht typisch iets voor de Crewroom: Zoek voor 18-19 juni een verhuisbusje a la VW transporter voor een verhuizing van NL naar Basel. Heeft, of weet iemand een adresje waar ik die goedkoop kan huren ( de bekende verhuurbedrijven weet ik ;)) Goedkoop want ik blijf natuurlijk een...
  7. C

    apartment BSL

    Weet iemand toevallig nog een tip/adresje voor een 2/3 kamerappartement in omgeving Basel per 01.06? Gr, Climb350
  8. C

    woonruimte in GVA

    kort draadje: 1. wie kan me even op weg helpen (links bijv) met woonruimte zoeken in omgeving van Geneve? 2. Dingetjes waar ik op moet letten bij aangaan van woonruimte. Many thanks, Climb350
  9. C

    Piloot zijn-relatie-kinderen

    Hallo allemaal, Door persoonlijke (nare)ervaringen ben ik benieuwd hoe jullie omgaan met een situatie waarbij je gekozen hebt voor een baan in het buitenland, je vrouw/vriendin "achterblijft in Nederland" (bewust om welke reden dan ook) en de rol die kinderen hierbij spelen. Zelf heb ik...
  10. C

    nieuwe kans

    http://www.dft.nl/nieuws/3055262/_Nieuw_bedrijf_Bikkair_begint_luchttaxidienst__.html?p=7,1 Er is weer een VLD (very light deur) geopend voor mensen zonder vliegbaan..... Climb350
  11. C

    Wanneer eerste paycheck Easyjet?

    Iemand bij Easy die mij kan vertellen misschien wanneer voor het eerst wordt betaald en hoe dat met de opleidingsbond gaat? i.e. moet je voor je eigen centen en huisvesting zorgen gedurende de opleiding totaan linecheck? Gr, Climb350
  12. C

    cabinezaken arkefly

    Kan iemand mij een pm-tje sturen met het emailadres van hoofdcabinezaken (dacht Ria van de H) van Arkefly? thnx, Climb350
  13. C

    Ik weet het, een heel knullige vraag..

    Ik ben een beetje uit de roulatie gezien mijn verblijf in het buitenland de laatste jaren, maar hoe heet de instantie heden ten dagen, die toen ik NL verliet door het leven ging als IVW en hoe kan ik die tel. benaderen vanuit het buitenland. Op de links pagina van airwork kon ik het niet vinden...
  14. C

    Waar is Iz

    Sorry dat ik het even zo doe, maar kan iemand die Iz persoonlijk kent hem misschien vragen contact met me op te nemen....zn privemailtjes beantwoord hij niet op dit board. Thanx, Climb350
  15. C

    Trans en haar beleid?

    Hoe zit dat nou bij die tent. Heb me voor twee jaar geleden ingeschreven a 60 euries (schande, maar dat was al behandeld hier), wordt inmiddels overal uitgenodigd (en aangenomen), alleen hier in NL lijkt men er een hele andere benadering op na te houden bij het selecteren van kandidaten! Tenzij...
  16. C

    Expect the unexpected

    "Expect the unexpected" zeg ik altijd maar, dit is wel een heel triest voorbeeld van hoe je iemand op z'n tweede solo helemaal uit het evenwicht kan krijgen! Kan alleen maar zeggen: Haal hier je lering uit! Student pilot dies trying to follow ATC instructions By David Learmount The UK Civil...
  17. C

    Easyjet simassessment

    Hallo Allemaal, Heb al een beetje rondgekeken hier of er iets staat over het Easyjet Sim-assessment. Heeft een van jullie toevallig onlangs een assessment voor Easy gedaan op de 73? Sta op moment in dubio of ik er nog ff een paar honderd euro tegenaan moet gooien voor een uurtje voorbereiding...
  18. C

    Op de fles....

    en weer een faillisement op m'n lijstje. Voor een ieder die toevallig bij EAE (european Air Express, ATR42) gesolliciteerd heeft.....vanaf volgende maand wordt er niet meer gevlogen en de tent sluit de deuren op 30.9 maar weer de sollicitatiemolen in gang zetten. Wordt ondertussen wel erg...
  19. C

    De bank wil geld zien, wat nu?

    Even een vraagje: De meeste (ik ook) van ons zijn een 100K+ lening aangegaan voor de opleiding. Wat nou als je niet (meer) in staat bent het verschuldigde bedrag maandelijks af te lossen omdat de baan met het grote geld maar uitblijft en door een paar ten gronde gegane bedrijven verder in de...
  20. C

    minimale aannameeisen

    Hallo duitslandgangers, Jullie hebben er waarschijnlijk allemaal mee te maken gehad en ik heb ook e.e.a. gelezen in de thread Lufthansa cityline (DLR) selectie, maar wat is het nou precies. Kun je bij een maatschappij binnen het Lufthansaconcern (Lufthansa cityline/Contact Air / Condor/...
Back
Top