speelt KLM Arkefly in de kaart?

climb350

New member
Ben ik nu te optimistisch of is dit een kans voor Arkefly:

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=29504

Als Arkefly dan ook nog eens afstand zou doen van die oude ragbakken en innovatief te werk gaat, kan het dan niet als enige overgebleven zelfstandige club een goede concurrerende positie bewerkstelligen in het kleine Nederland?

:eek:fftopic:
EN dat geneuzel over de fin.crisis..pffff....stimuleert juist tot nadenken en innovatie en uiteindelijk een beter product, in plaats van je er achter te verschuilen en te pas en te onpas te gebruiken als excuus.

Climb350
 
doe oude ragbakken brengen wel genoeg geld in het laadje.
zie zo 1 2 3 niet waarom arkefly hierbij garen zou spinnen
 
zie zo 1 2 3 niet waarom arkefly hierbij garen zou spinnen

en dat is het nou...hopelijk zijn er inmiddels binnen Arkefly WEL mensen die hier mogelijkheden zien....

nieuwe situatie, nieuwe mogelijkheden....welke dat dan ook moge zijn, maar ik kan het me wel voorstellen.

CLimb350
 
Nou, vetel ons dan maar wat ze zouden kunnen doen?
De 787's zijn toch al besteld...en de mensen schijnen toch liever ff te wachten voordat ze een vakantie boeken in de 'onzekere tijden'.
Denk eerder dat de KLM Martinair in de kaart speeld door met Aruba te stoppen, kunnen ze ook eens met volle bakken gaan vliegen! Wel ruilen met MIA, zodat ze makkelijk van AA afkunnen, want die hoort niet in de groep.

let us know!

grtz.
 
Nou, vetel ons dan maar wat ze zouden kunnen doen?
De 787's zijn toch al besteld...en de mensen schijnen toch liever ff te wachten voordat ze een vakantie boeken in de 'onzekere tijden'.
Denk eerder dat de KLM Martinair in de kaart speeld door met Aruba te stoppen, kunnen ze ook eens met volle bakken gaan vliegen! Wel ruilen met MIA, zodat ze makkelijk van AA afkunnen, want die hoort niet in de groep.

let us know!

grtz.

hey Autopet, denk dat je deze bedoelt, niet?

Ik begon m'n thread met
Ben ik nu te optimistisch of is dit een kans voor Arkefly:

Dus lijkt me een positieve approach naar Arkefly als bedrijf, ja?!

Verder,

nieuwe situatie, nieuwe mogelijkheden....welke dat dan ook moge zijn,...

Ik heb zeker geen glazen bol, maar is het niet een algemeen phenomeen dat ten tijde van verandering of crisis mensen met heel creative ideen komen?..ja?

dacht te weten dat een zekere meneer O'leary toch constant bezig is om de kosten te drukken, dan wel nieuwe inkomsten te genereren....als voorbeeld, ja!?

waar een integratie plaatsvindt kan het muntje twee kanten opvallen, of er wordt flink uitgebreid of gesneden....en als er gesneden wordt omdat het verliesgevend is ontstaat er een gat waar een ander bedrijf (lees Arkefly) wellicht wel een rendabele operatie kan opzetten.

Daarnaast , iedere kist heeft een omslagpunt waar het beter is om te vervangen vanwege de hogere (onderhouds)kosten dan concurrerend proberen door te vliegen.

hoop dat je begrijpt dat ik ieder een baan wens en al helemaal niet aan het bashen ben.....al die korte lontjes die hier zo vaak voorbij komen....

Nou, maak er een leuke dag van vandaag;) en proost :biertje:.... met dit weer! daaaaaag.
 
Back
Top