Search results

  1. B

    info flyglobespan

    zou iemand mij misschien kunnen helpen aan een adres om mijn cv heen te sturen.... andere info omtrent deze mij zoals> aanname eisen, selectieprocedure, werkomstandigheden, roosters, belastingen enz is ook van harte welkom. alvast bedankt,
  2. B

    typerating

    he afterburner mn pm werkt niet dus dan maar op deze manier: ik heb zelf mn b737 type bij intercockpit gedaan en de prijs is volgens mij nog steeds hetzelfde zoals aangeven op de website. ik ben een oud klasgenoot van rto en hij heeft de a320 type gedaan!!! mocht je daar vragen over hebben dan...
  3. B

    me-ir verlengen dmv type rating

    aangezien mn me-ir over 2 maanden verloopt en ik op het moment met mn type rating bezig ben vroeg ik me af of ook mn me-ir na afloop automatisch verlengt wordt. het probleem is namelijk dat ik de base check pas over een maand over 3 zal voltooien. mn instructeur zei dat hij zou proberen om de 6...
  4. B

    load master klm

    zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat ik me bij deze functie voor moet stellen? alvast bedankt!!!
  5. B

    type rating b737

    hey collega's ik vroeg me af of er mensen zijn op dit pbb die interesse hebben om samen met mij de type rating op de b737 classic in Brussel te gaan doen. als dit het geval is stuur dan even een mailtje naar het volgende adres: dekker01@wanadoo.nl greetz Barclay
Back
Top