Search results

  1. Barberpole

    Brandstof op rantsoen

    Er staat net in een artikel dat men bij Ryanair de fuelpolicy gaat aanpassen (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G391VTMMD). Kan iemand mij vertellen of dit klopt en zijn er andere bedrijven die dit ook al zo handhaven? Ik vind dit namelijk een erg slechte ontwikkeling.
  2. Barberpole

    Condor

    Condor gaat verkocht worden in de TomasCook deal. Ik ga er vanuit dat dit onze instroom richting Konzern definitief stop zet doordat condorcrew massaal zal kiezen voor Passage en Cargo en niet wil afwachten wat er gaat gebeuren onder Karstadt beheer. Zou dit tijdens het afsluiten van onze deal...
  3. Barberpole

    TK

    Ben je CLH-er en vindt je ook dat het tijd wordt dat deze TK opzout dan moet je mij even een PM met je email adres sturen. Ik stuur je dan een brief die gestart is door enkele duitse collega's die vinden dat de maat vol is bij deze TK. De bedoeling is dat de brief door zoveel mogelijk collega's...
  4. Barberpole

    Samengaan KLM & KLC

    Kan iemand mij vertellen hoe destijds de integratie van de KLC in de KLM gegaan is? Dan met name zaken als: Werd de senioriteitslijst 1 op 1 overgenomen? Werden de lonen meteen gelijkgetrokken indien dat niet al zo was? Stond het biedsysteem meteen voor iedereen open? Werd de KLM cao meteen voor...
  5. Barberpole

    Aufsichtsratwahl

    Voor diegenen die geen idee hebben op wie ze moeten stemmen of niet wilden stemmen kan ik Raimund Neuhold ten zeerste aanbevelen... Hij maakt voorhoever ik weet nauwelijks reklame voor zich zelf maar is wel zeer competent vind ik. Hij heeft voordat hij leider was van CST Berlijn ook al enkele...
  6. Barberpole

    Aufsichtsratswahl - PV - TK

    Collega's! Ik heb afgelopen week met TNN gevlogen waarover in een ander topic hier meer geschreven is en we hebben afgesproken dat we actief invloed gaan uitoefenen op de huidige bedrijfsvoering. Het doel is om plekken te bezetten in de TK en PV of indien mogelijk deze helemaal te vullen. Van...
Back
Top