Aufsichtsratwahl

Barberpole

New member
Voor diegenen die geen idee hebben op wie ze moeten stemmen of niet wilden stemmen kan ik Raimund Neuhold ten zeerste aanbevelen...

Hij maakt voorhoever ik weet nauwelijks reklame voor zich zelf maar is wel zeer competent vind ik. Hij heeft voordat hij leider was van CST Berlijn ook al enkele jaren in de Aufsichtsrat gezeten. En is in mijn ogen onlangs gepasseerd voor Flottenchef omdat hij zeer kritisch is naar ons management...
 
Hij is echter op dit moment wel plaatsvervangend Flottenchef Nord, vanwege ziekte van Tom, dus zo gepasseerd is hij nu ook weer niet.

Verder ken ik hem niet dus geen idee.

C
 
Hij is ook stationsbaas hier in Hamburg; vandaar. Maar met zijn staat van dienst binnen het bedrijf kun je je echt afvragen waarom hij niet al lang zelf flottenchef nord is danwel flottenchef... Dan is het vervangen van Bönig tijdens ziekte meer als treiteren bedoel vanuit het management vrees ik dan als waardering.

Maar mocht je een keer een probleem hebben binnen CLH, ga naar hem toe en je weet meteen waarom je op hem moet stemmen.
 
Volgens mij is het simpel:
We moeten gewoon op Peter Volberg / Pesch stemmen om de volgende 3 redenen:

1) Degene die de meeste stemmen krijgt, heeft straks het meest te zeggen in de Aufsichtsrat. Als alle FB's nu op 1 FB stemmen en wij stemmen niet allemaal op 1 piloot, worden de FB belangen straks belangrijker dan onze belangrijker (zie uitleg DIE in VC forum)

2) Volberg is (jammergenoeg!) de enige kandidaat voor de Aufsichtsrat die nog lid is van onze vakbond en daar probeert onze belangen door te zetten.

3) Peter Volberg is maatje van Mayrhuber

groetjes Jeroen
 
Zie ik ook zo. Heb ik dus ook gedaan. Een protest stem levert niets op, alhoewel ik het eigenlijk graag had gedaan.
mzl
 
Het is geen protest stem. Het is een stem voor mensen die beter zijn voor die positie. Nu ga je op iemand stemmen die net in de TK heeft bewezen niet capabel te zijn? Dat is hetzelfde als zometeen weer de oude TK's kiezen omdat 'die weten hoe het ervoor staat'....
Volberg zat al in de aufsichtsrat. Die heeft lekker bewezen wat die daar moet doen de komende jaren... beetje glazig meeknikken met de vorstand klaarblijkelijk. Hij is waarschijnlijk ook zulke goeie maatjes met M dat ie volledig doet wat M zegt. Dat zijn dus absoluut niet de mensen die we nodig hebben daar.

Hetzelfde geld voor Pesch & vrinden. Die hebben net bewezen dat ze onder (in)druk van Mayhuber aan de onderhandelingstafel het eerste wat ze wordt voorgelegd tekenen. Nu hebben ze het lef niet om dat weer ongedaan te maken terwijl die optie open ligt omdat de afspraken van de andere kant niet worden nagekomen. Maar ondertussen willen ze wel graag weer de komende gesprekken daar aan tafel zitten. En doen daar met die krankzinnig snelle verkiezing vreselijk hun best om iedereen die daar plaats wil nemen buiten de deur te houden.

Als wij met z'n allen die groep weer kiezen voor deze funkties lossen we de dingen die er nu spelen toch nooit op.
 
Ben t heulemaal met Barberpole eens,die vrunden Pesch/Vollberg en hoe ze ook allemaal heten hebben wel laten zien hoe goed ze voor onze belangen opkomen: grote muil, in CGN een beetje
" rubbing shoulders"bedrijven en je over tafel laten trekken als je eens gewoon je kont tegen de krib zou moeten gooien.Maar ja, dat zou slecht zijn voor je carriere:grijns:

Nee hoor, ze bekijken t maar.Ik ga ook gewoon lekker "naief kort door de bocht "om t zo maar eens te zeggen.Misschien luisteren ze dan s een keer!
Of misschien ook nie:grijns: En sinds wanneer maakt t voor zakenmensen uit met wie ze vrienden zijn?Die naaien ze net zo hard... M?Dat was toch James Bond zn baas?

Tabee!

Jaap S.
 
Is iedereen trouwens op de hoogte dat iemand die in de Aufrichtsrat zit een gage ontvangt 10.000€ per jaar.

Verklaart wellicht waarom sommigen zelfse de moeite hebben genomen een website op te richten.....


Mzzl
 
Het is anders wel zo dat diegene met die website een deel van z`n gage stort naar het goede doel...

Ik ken er ook 1 uit de huidige groep, die niet eens de moeite neemt alle 4 !!!! de zittingen van de Rat aanwezig te zijn. Van die anderen..... weet dat er ook vorig jaar weer nieuwe auto`s gekocht zijn door de leden......maar ja, ik zal wel spoken zien..


Nah ja, ik heb maar Pro VC gewählt, tis alleen jammer dat die 2 mannen op die lijst staan....

Die krijgen mijn stem voor de TK in iedergeval niet !!

C
 
Op Volberg stemmen is wel het laatste wat je moet doen, zegt niets, doet niets zit er alleen maar. Op iemand anders stemmen is toch geen proteststem.
 
Tien ruggen:eek: Holy monkey!Da's een lekker" commissariaatje"..

Ik ga ook kandideren!Vote Stobbe , lijst 69:grijns:
 
Back
Top