Condor

Barberpole

New member
Condor gaat verkocht worden in de TomasCook deal. Ik ga er vanuit dat dit onze instroom richting Konzern definitief stop zet doordat condorcrew massaal zal kiezen voor Passage en Cargo en niet wil afwachten wat er gaat gebeuren onder Karstadt beheer.

Zou dit tijdens het afsluiten van onze deal al bekend geweest zijn binnen de VC?
 
Gewoon regelmatig der spiegel lezen. Luchtvaart is een grote mafia bende. Natuurlijk wisten de VC en TK hiervan. En natuurlijk blijft iedereen braaf in de VC. Slaap zacht.
 
heb van intern vernomen dat de LH de aandelen weer terug wil nemen, mocht t al tot verdere acties komen.


vind der spiegel niet echt een superbron.
 
Hoe dan ook , er interesseert zich niemand voor het effect op een Cityline.
Niet lullig bedoeld , maar zo is't wel..en waarom zouden ze ook , wat kan mij de Thomas Cook-deal jeuken niewaar?
Maar als het weer zo'n eclatant succes wordt als de integratie in het internationale Thomas Cook concern met navenant overgespoten kisten, dan hoop ik het beste voor het Condor-personeel:1855:
Hebben ze die Pichler (of hoe heet die prutser) daar niet ooit eens voor aan willen klagen?

PS , wat goeie bronnen betreft : een half jaar geleden mocht het cabinepersoneel van Meyers uit de pers ervaren dat er 3 stations gesloten werden, dus.....
 
Staat in elk financieel tijdschrift zeg maar. Echter, Thomas Cook aandelen worden verkocht. Wil niet zeggen dat Flugbetrieb van Condor dan ook direkt wordt afgestoten. Sterker nog, ze denken aan een volledige integratie met 4U. Aldus FTD.

Daarin stond nog een leuk artikel trouwens over Air Dolomiti. Dat die nu vanaf 16 Italiaanse stations MUC en FRA gaan feeden. EN dat ze binnen nu en 3 jaar hun vloot willen gaan aanpassen. Ze hebben plek voor 25 100-zitters. HEY, waar kennen we dit van? Het spelletje wordt al aardig gespeeld weer.
 
Haha, inderdaad zeg!
Moet gezegd , Mayrhuber en z'n marionetten hebben goed opgelet op de managers-opleiding , module "how to become a thieving, conniving b@stard and get rich at the same time".
Maar wat feeders naar FRA/MUC betreft:ze doen maar , kunnen wij eens een beetje uitrusten van die achterlijke roosters..
 
Last edited:
25, 100 zitters? Kunnen dat niet die Embrears zijn die Mayerhuber nog als optie uit heeft staan bij de Swiss? Luchtvaart=Mafia Bij de Dolomiti lopen de piloten massaal weg naar oa Ryan air, Vueling, Meridiana dus daar krijgen ze ook capaciteits problemen. Kan moeilijk worden om daar ff 25 vliegtuigen te parkeren. Kunnen we cityline niet omvlaggen? Cayman islands of zo?Dan zijn wij weer goedkoper en kan Mayerhuber ons weer laten groeien.
 
Als het salaris dan ook op de Cayman Islands uitbetaald wordt , geen bezwaar.
Maar ik wil niet deze thread gaan lopen hijacken: Wat is er in concreto erg aan dat de aandelen van het bedrijf waarvoor je werkt worden verkocht, met het Condor Flugbetrieb heeft dat toch weinig van doen?
Maar eerlijk is eerlijk , ik zou ook naar LH vertrekken als ik bij Condor zou werken.
 
Last edited:
Back
Top