Search results

  1. Uncle

    Fase 1

    Ik heb het hele forum doorgezocht en de kennisbank maar heb toch nog een vraag met betrekking tot Fase 1 van de EPST. Aangezien het al 4 jaar geleden is dat ik van de HAVO ben gekomen en daarna ben gaan werken heb ik al een tijd mijzelf niet bezig gehouden met Natuurkunde e.d. , zodoende heb ik...
  2. Uncle

    ex-KLu instromen bij KLS

    Beste allemaal, Ik heb de vliegerselectie van de KLu met positief gevolg afgerond maar ben op de KMA vrijwillig gestopt (waar ik verder niet op in wil gaan overigens). Nou lijkt het mij dat ik sowieso Vliegmedisch niet meer hoef te doen, GVSS weet ik zeker dat die niet meer hoeft, maar hoe zit...
  3. Uncle

    5 Februari klas

    Nitro en ik spraken elkaar op MSN even en wij kwamen op het idee (eigenlijk gejat van vorige klassen, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen) om met iedereen die 5 Februari moet starten in de KLu klas op de KMA, wat leuks te gaan doen. Dat kan van alles zijn: karten, wat eten, kroegje in...
  4. Uncle

    Solliciteren op andere functie tijdens contract

    Avond, Weet iemand toevallig of het mogelijk is om voor het einde van je contract (zeg na 2 jaar) te solliciteren op een andere functie? Dus zeg maar: Officier Gevechtsleiding, je bent 2 jaar op functie maar wilt Vlieger worden, is het dan mogelijk te solliciteren of moet je eerst je contract...
  5. Uncle

    26 juli Martinair AMS-PUY (Pula)

    Beste mensen, Is er toevallig een Martinair vlieger die volgende week dinsdag, 26 Juli, een vlucht heeft naar Pula of de vlieger kent. Graag even wat laten horen aub.
  6. Uncle

    Ogen MLD

    Goedenavond, Ik heb mij eigenlijk puur verdiept in het vliegen bij de KLu (burgerluchtvaart trekt mij niet zo), maar ik dacht nu laatst eigenlijk aan de MLD, weet iemand hoe het daar zit met de oogeisen? Mag je daar wel een bril hebben??????? Uncle
  7. Uncle

    Aanname op leeftijd

    Goedemiddag, Ik ben benieuwd (gewoon benieuwd) naar hoe het aannamebeleid mbt mensen op leeftijd (lees 30 jaar ongeveer). Ik zit namelijk zelf te denken om toch eerst naar de KLu te gaan als Officier Intel (Inlichtingen & Veiligheid) en dat is toch wel erg luchtvaartgericht (namelijk briefings...
  8. Uncle

    Fokker 60 Luchtmacht naar Antillen als Orion vervanger

    Fokker 60 luchtmacht naar Antillen als Orion-vervanger Den Haag, 18 Jun 2004 Minister Kamp van Defensie heeft donderdag 17 juni aan het parlement laten weten dat twee Fokker 60 vliegtuigen van de Koninklijke Luchtmacht op de Nederlandse Antillen worden gestationeerd. De toestellen nemen daar...
  9. Uncle

    Weer scherpere eisen?

    Toen ik pas naar het IKS had gemaild met daarin de vraag opheldering over de ogen kreeg ik dit terug (ik heb cilindrisch +1,25 en +1,75 en 'normaal' +0,25 en +0,75): Beste Collin, hartelijk dank voor de door jou getoonde interesse voor een baan als vlieger bij de Koninklijke Luchtmacht. Het...
Back
Top