Search results

  1. B

    Stichting Nationaal Paracentrum zoekt nieuwe vliegers!

    Stichting Nationaal Paracentrum Teuge is gedurende het springseizoen 7 dagen per week geopend en behoort tot 1 van de grootste paracentra van Europa. We beschikken over een Cessna Grand Caravan en een Cessna 206Turbo. Voor het seizoen 2006 zoeken we zowel een seizoensvlieger als een free lance...
  2. B

    Tja wat moet ik er nog van zeggen?

    Tja wat moet ik er nog van zeggen.... Ik heb vanmiddag afscheid moeten nemen van veel collega's van DutchBird. Dit was een rare en onwezenlijke situatie. Mensen met wie je bijna aan de geboortewieg van de maatschappij hebt gestaan en van wie je nu naar 3.5 jaar weer afscheid moet nemen, het...
  3. B

    FCOM

    Hoi, Weet iemand hoe je de plaatjes etc. in de EZY FCOM kan openen? Er staan vierkantjes, maar als ik die aanklik krijg ik ze, behalve dat ik in een ander scherm terecht kom, niet geopend.
  4. B

    Directeur Exel Aviation Group gearresteerd

    Ik las net op de voorpagina van De Telegraaf dat de directeur van de Exel Aviation Group gearresteerd is in verband met het witwassen van geld, afpersing en valsheid in geschrifte.
  5. B

    Paracentrum Teuge zoekt vlieger voor Cessna Caravan

    Stichting Nationaal Paracentrum Teuge opereert vanaf vliegveld Teuge, bij Apeldoorn. We hebben een eigen Cessna Caravan 208 (single engine turbine), waarmee we op jaarbasis ongeveer 20000 sprongen maken. Hierdoor behoren we tot de grootste springcentra van Europa. Op zeer korte termijn zijn we...
  6. B

    Selectie easy

    Wie heeft er de selectie voor Easy gedaan en heeft er tips? Groeten, B757
Back
Top