Recent content by Slipstream

  1. Slipstream

    ASL Flight Academy in financiële problemen

    Ik twijfelde of dit misschien niet beter in Piloten In Opleiding kon maar ik dacht als ik het hier post leest in ieder geval iedereen het (lees: zowel wannabe's als ervaren lui). ASL Flight Academy is in financiële problemen, en in de ravage laat het diverse studenten achter die vooruit een ton...
  2. Slipstream

    The Girls of Ryanair 2011 Calender

    Ja hij is er weer! En ik zag voor de 2011 editie nog geen post dus bij deze. Ik denk dat ik hem dit jaar maar is ga bestellen. Hij is €10,-. Kan zo snel niks vinden over verzendkosten dus misschien dat die er nog bij komen. Klikkerdeklik kom maar met die meisjes!!!
  3. Slipstream

    Positief signaal of een tijdelijke opleving?

    Als eerste natuurlijk wel zeggen dat luchtvaart altijd met ups & downs gaat maar dit bericht kan een positief signaal zijn voor de toekomst. Of niet? Klikkerdeklik
  4. Slipstream

    How registration numbers relate to real life!

    Registratie nummers vertellen het verhaal van de luchtvaart maar ook van de echte wereld. Ja, die paar letters en cijfers vermeld op de zijkant van vliegtuigen dragen vaker waarheid over de situatie waarin zij zich bevinden, de mensen die erin zitten of gewoon hoe iemand zich op dat moment...
  5. Slipstream

    Studenten naar JetAirFly

    Las op de website van de KLS dat er studenten geplaatst zijn bij JetAirFly. Klikkerdeklik Lijkt mij goed nieuws, zeker om zo te lezen dat ze nergens voor hoeven te betalen. Dan maakt het weer minder uit dat het een tijdelijk contract is. Iemand die meer weet?
  6. Slipstream

    De "Laat Slipstream een avatar voor je maken" Topic

    Na laatst zelf mijn avatar een simpele make-over te hebben gegeven kreeg ik een (wellicht) leuk idee. Ik ben geen held met photoshop maar kan met een beetje tijd best wel wat leuks in elkaar knutselen. Dus voor de geinteresseerden: wie een "gepimpte" avatar wil post ff een reply hier met wat...
  7. Slipstream

    Longfunctie Test & Roken

    Hallo! Dit is mijn eerste post op Airwork. Ik heb het forum en de kennisbank doorgespit maar kan geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag. Hoeveel invloed heeft roken op de longfunctie test voor de klasse 1 keuring, en wat houdt deze longfunctie test precies in? Mocht ik tijdens het...
Back
Top