ASL Flight Academy in financiële problemen

Status
Not open for further replies.

Slipstream

New member
Ik twijfelde of dit misschien niet beter in Piloten In Opleiding kon maar ik dacht als ik het hier post leest in ieder geval iedereen het (lees: zowel wannabe's als ervaren lui).

ASL Flight Academy is in financiële problemen, en in de ravage laat het diverse studenten achter die vooruit een ton hebben moeten betalen en nu dus met een torenhoge schuld zitten, EN geen opleiding. Sommige ouders hebben zelfs een tweede hypotheek genomen.

Denk dus goed na welke school je kiest en ken de financiele risico's.

http://www.hartvannederland.nl/nederland/limburg/2011/strop-dreigt-voor-studenten/

Met video.
 
Vraag me af wat jouw belang bij deze post is slipstream..

Het was niet verkeerd bedoeld, dus bij deze mijn excuses als dit wel het geval is.

Misschien meer uit het oogpunt dat ik zelf ook nog steeds twijfel of het wel verstandig is ergens een vliegopleiding te doen en de financiele gevolgen daarvan.

En dan komt het is een keer van een "wannabe" ipv een vlieger in het vak die weer is de spreekwoordelijke roze bril komt stuk slaan.

Daarbuitenom ben ik gewoon nieuwsgierig waarom er mensen zijn die voor een school kiezen waar je vooraf een ton moet betalen en dus geen dergelijke regeling hebt qua garantiefonds e.d.

En dan zomaar totally off-topic, een garantiefonds, treed dat ook in werking bij een faillissement? Lijkt mij niet, maar goed.
 
Pardon?! Jij slaat roze brillen stuk? Met dit topic?
Dit is het 3e topic over het onderwerp in de afgelopen 48 uur.

Bovendien jat je jou anti-roze-bril imago ook alleen maar van de pro's hier.

Erg triest voor de 16 danwel 17 jongens en meisjes die nu met de handen in het haar zitten.
 
Nou slipstream, het werkt niet.
Je gaat al in de fout bij de titel van je topic, die informatie bevat die niet klopt.

Toon is een beetje medeleven ipv het forum vol te blaffen met iets waar niemand iets mee kan.

Cheers
 
Beide heren, mijn excuses. Ik heb te snel en ondoordacht gepost.

Het was niet de bedoeling ramptoerist te spelen, danwel de alles wetende "wannabe".

En begrijp me niet verkeerd, ik heb heus wel medeleven met die jongens. De post was als een waarschuwing bedoeld maar kennelijk sla ik de plank behoorlijk mis.

Nogmaals, excuses.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top