Recent content by Screaming Eagle

  1. Screaming Eagle

    Brand B737-800 china airlines

    Luchtvaartnieuws Vliegtuig China Airlines in brand op Japanse luchthaven (videojournaal) 20-08-2007 TOKIO - Een Boeing 737-800 van China Airlines is maandag enkele minuten na de landing in brand gevlogen op de luchthaven van de Japanse stad Naha, op het zuidelijke eiland Okinawa. De ruim 155...
  2. Screaming Eagle

    Microsoft Flight Simulator

    Microsoft is één van de grootste ontwikkelaars voor vliegsimulators op de pc. Vele particulieren gebruiken de simulatoren voor recreatie of om serieus zo realistisch mogelijk een vlucht na te bootsen. Producten van Microsoft zijn: Flight Simulator 98, 2002, 2004 en Flight Simulator X. Van die...
  3. Screaming Eagle

    Tijd tussen afkeuring en nieuwe aanmelding

    ik had even een vraag, ik wist niet een geschikt topic te vinden en ik dacht dat deze het dichtst in de buurt kwam:kerst: Kun je na afkeuring voor een vliegopleiding, meteen daarna weer aanmelden voor een andere vliegopleiding? dus dat je na je afkeuring je weer na een paar weken aanmeld voor...
  4. Screaming Eagle

    Wat doe jij om met luchtvaart in aanraking te komen?

    Hallo iedereen, vroeg me af hoe jullie (misschien vroeger) in aanraking probeerden te komen met de luchtvaart. Bijvoorbeeld vliegtuigspotten etc etc. Ook voor mensen die al een baan (als piloot) in de luchtvaart hebben, en wat zij in hun jeugd deden! Daarom heb ik deze poll gestart zodat je kunt...
  5. Screaming Eagle

    Wiskunde-natuurkunde

    Omdat bijna elke vliegopleiding eist dat je wiskunde 1 en natuurkunde 1 in je vakkenpaket hebt vraag ik me af of ze ook kijken hoe goed je in die vakken was. Mijn wiskunde is namelijk vaak teleurstellend, soms onvoldoendes of kantje boord voldoendes. Meestal sta ik nog wel een voldoende voor de...
  6. Screaming Eagle

    Legendary Princess Juliana Airport Sint Maarten

    Iedereen kent natuurlijk Princess juliana airport op sint maarten, waar runway 9 vlak achter het openbare strand ligt. Op internet zijn duizenden filmpjes en plaatjes te vinden over dit inmiddels legendarische vliegveld. Daarom wou ik hier zoveel mogelijk mooie filmpjes zetten van landings of...
Back
Top