Tijd tussen afkeuring en nieuwe aanmelding

Screaming Eagle

New member
ik had even een vraag, ik wist niet een geschikt topic te vinden en ik dacht dat deze het dichtst in de buurt kwam:kerst:

Kun je na afkeuring voor een vliegopleiding, meteen daarna weer aanmelden voor een andere vliegopleiding? dus dat je na je afkeuring je weer na een paar weken aanmeld voor een andere vliegschool?
ik meende ergens gehoord of gezien te hebben dat daar minimaal een jaar tussen moet zitten maar weet niet zeker of dat nog steeds gold of wel waar was, in ieder geval wie meer weet please reply:kerst:
 
Hallo Screaming Eagle,

Je geld kun je altijd kwijt, m.a.w. niets houdt je tegen om meteen naar de volgende school te gaan. Misschien kom je dan bij een wazig schooltje uit. Remember we praten over € 100.000,- +.

Vroeger was het zo dat het psychologische rapport van 'Soesterberg' een geldigheid had van 24 maanden, waarna je het opnieuw kon proberen.

Persoonlijk zou ik wel goed in de gaten houden, dat je uiteindelijk bij maatschappijen ook gekeurd moet worden. Ik zou het rapport zeker zeer serieus nemen en wel HEEL HEEL goed nadenken of ik wel zoveel geld in een opleiding wil steken als het rapport je afwijst. Natuurlijk kunnen er altijd omstandigheden zijn, die tot de afkeuring geleid hebben, maarrrrr....
 
Back
Top