Recent content by Request visual

  1. R

    Zie je nu wel Stella is de beste school!

    Ze hebben nog maar 5 man op de wachtlijst en iedereen die het niet met me eens is heeft ongelijk. Het is waar want het staat in de krant! http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/haarlemmermeer/article5740502.ece/Groeiend-aantal-verse-piloten-werkloos :nicethread:
  2. R

    Landing distance requirement in the air

    Een beetje naar aanleiding van de TAF/ Vis vraag, waaruit bleek dat veel Part A's de EU OPS anders interpreteren, het volgende. Volgens EU OPS moet er tijdens de planningsfase gechecked worden of de LDA gelijk of groter is dan 1.67/1.92*de actual landingdistance. Nu zal iedereen dit best wel in...
  3. R

    Netjets roadshow

    Voor wie geintereseerd is. Roadshow schiphol oost "Amsterdam October 22nd 17.00 – 20.00 October 23rd 10.00 – 13.00 Location: Dorint Amsterdam Airport, Stationsplein ZW 951, Schiphol Oost 1117 CE, Netherlands Tel: +31-20-540 0777 "
  4. R

    Netjets Oxford inschrijving is weer open!!

    We hebben meer Nederlanders nodig!! Laters RV
  5. R

    Netjets Cadet pilots

    Voor diegene die zeggen "size does not matter" Hier Laters RV
  6. R

    DME versus radar fix.

    Okee. Hier is de situatie. Een VOR/DME is in gebruik op een bepaald veld. Nu is de DME op dit veld u/s. Voor op de plate staat dat het een VOR/DME is, dus DME required. Mag ik dan legaal de DME vervangen door een radar fix voor de point of descent en de Mapt? Of kan dat alleen als het op de...
  7. R

    Yeah nog een airline!!!!

    Moet niet gekker worden. Alles gesponserd met veel geld uit het midden Oosten???? En wat vind Arke Fly hier van? Veel succes met de sollicitaties.http://www.britishdutch.com Groeten RV
  8. R

    Wat wordt de rol van Dutchbird?

    Op het nieuws was te horen dat Dutchbird geintegreerd gaat worden in de EAG. Is er al bekend in wat voor vorm dit gaat gebeuren? Gaat er een gedeelte van de vloot naar de Antillen bijv? Is er al gesproken over een gezamelijke senioriteits lijst of een doorstroming? En Air exel en Holland exel...
  9. R

    Jullie willen veel hoor!

    Wauw plannen genoeg zie ik! Vertel...vertel! amigoe
Back
Top