Recent content by Priest

  1. Priest

    Raadplaatjes (eerste ronde)

    Lekker levend houden dit, plaatje is klikbaar (zal het plaatje vergroten). De vleugels missen, en het zweeft... rara. Succes :kerst:
  2. Priest

    Ooglaseren

    Ik ben geboren met goede ogen, maar na verloop van tijd werd dat steeds minder (pubertijd). Hedendaags draag ik graag lenzen en ook een bril doet mijn hoofd goed Toch wil ik graag lens- of brilloos door het leven kunnen. Ooglaseren lijkt mij daarvoor een perfect alternatief (nachtlenzen is...
  3. Priest

    [EXA] Examens 2009

    Het verbaast mij dat hier eigenlijk nog geen aparte thread voor is aangemaakt. (daarom bij deze, Diana als je hem onnodig vindt, delete je hem maar ) Want voor vele wannabees (waaronder ikzelf) begint het a.s maandag dan toch echt! De examens van 2009. Roosters: HAVO: VWO: Maandag dus...
  4. Priest

    Target Klu selectie training

    Na lang te hebben meegelezen nu toch eindelijk onder mijn steen vandaan gekropen en een account aangemaakt. Bij deze dus een goedemorgen, -middag, -avond of zelfs goedenacht. Voor de burgerluchtvaart zijn er selectietrainingen genoeg, onder andere die van Schellinger, maar voor de...
Back
Top