Recent content by Master Caution

  1. M

    Bose A20 te koop

    —— headset niet meer beschikbaar——
  2. M

    NLS instructeur Jan vd Berg, Sportvlieger!! Wat heeft hij jou geleerd?

    Ergens over Afrika vanacht zat ik half slapend naar de opkomende maan te staren. Opeens moest ik denken aan een nachtvlucht met de voor sommigen van ons welbekende instructeur j vd Berg: Terwijl al mijn capaciteit in gebruik was met focusen om op hoogte en snelheid te blijven, werd er opeens...
  3. M

    Aantal cabine personeel op 747

    Hallo, Aangezien er bij British Airways felle discussies gaande zijn over een eventuele vermindering van het aantal cabine personeel per vlucht en de gevolgen op de kwaliteit van de service was ik benieuwd hoeveel cabine dames/heren er bij andere maatschapijen op een 747 meegaan. Bij ons zijn...
  4. M

    Netjets Beech1900

    Hallo Netjet vliegers, Ik zie al enige tijd een beech1900 in Netjets kleuren in Cambridge staan. Aangezien ik daar in de buurt woon en zelf 1900 heb gevlogen zou ik het heel leuk vinden om es een kijkje te nemen en een praatje te maken. Is er overdag Netjets staff aanwezig in Cambridge en zou...
  5. M

    EZY Madrid contract

    Hallo gasten, Is er iemand hier die het spaanse EZY contract (voor captains) heeft geaccepteerd? Ik ben namelijk de voor- en nadelen aan het overwegen, maar ik zou graag horen van mensen die er ervaring mee hebben. Het lijkt mij dat het salaris prima is, 10% extra salaris om je pensioen te...
  6. M

    Calling KLIKO

    Hallo Kliko, Ik was ff benieuwd hoe de vlag bij Dragonair er nu bij hangt. Is er al verbetering in de (belasting) situatie en zijn ze nog steeds op zoek naar crew voor MAN base? Verdere info natuurlijk welkom Groeten!!!
  7. M

    NL-ers bij Thomson/Britannia???

    Hallo, Ik heb over een tijdje een interview bij thomsonfly en ik vroeg me af of er mensen zijn hier bij airwork die daar werken en mij kunnen vertellen hoe het ze bevalt, salarissen, collega's etc. Groeten
Back
Top