Recent content by Firekiddo

  1. Firekiddo

    Hoeveel kost het aanvragen van een FAA Repair Station Approval?

    Hallo, EASA en IL&T hebben netjes een bedrag neergezet wat het kost om een EASA PART 145 bedrijfserkenning aan te vragen. 1500eu respectievelijk Circa 2100 euro. De FAA heeft echter besloten de kosten zo op te schijven: $189 per inspector per hour. Heeft iemand enig idee hoeveel inspecteurs...
  2. Firekiddo

    Wat ben jij/u opgeschoten met Airwork.nl?

    Beste mede lezers van dit forum, Naar aanleiding van alle threads die ik met de jaren heb gelezen en vooral van dit forum veel heb geleerd en hierdoor toch in mindere maten mijn leven heb laten sturen ben ik naar de volgende vraag erg benieuwd: Wat ben jij/u opgeschoten en met welke meerwaarde...
  3. Firekiddo

    OPEN DAGEN luchtmacht 2010

    Luchtmachtdagen 2010 De Luchtmachtdagen 2010 vinden plaats op 18 en 19 juni op Vliegbasis Gilze-Rijen. De poorten zijn op beide dagen open vanaf 08:00 uur. De vliegshow begint om 09:00 uur en eindigt omstreeks 17:00 uur. De toegang is gratis. Wereldwijd inzetbaar De Koninklijke...
  4. Firekiddo

    OV Chipkaart succes of niet?

    Er was nog geen thread over dit onderwerp. Als aankomend student ben ik natuurlijk erg nieuw in het hoger onderwijs. De eerstvolgende vraag had ik net zo goed in een forum over openbaar vervoer kunnen zetten. Maar in dit forum zullen vast andere mensen er ook iets van opsteken voor hun...
  5. Firekiddo

    Balans komen&gaan

    Vaak word er gezegd dat het niet bepaald makkelijk is om na je opleiding een baantje te vinden, als vlieger bij een luchtvaartmaatschappij. Het is gewoon een kei harde feit. Ik weet niet wanneer piloten hun oude dag vieren, maar deze mensen stoppen ermee en daarvoor in de plaats komen nieuwe...
  6. Firekiddo

    Waarom verdienen piloten zoveel geld?

    Ik heb me deze vraag vaak afgevraagd: waarom komt het dat piloten zoveel geld verdienen?
  7. Firekiddo

    Wie doet er mee met I-fly?

    Ik heb een vraag: ik heb me aangemeld voor de Ifly regeling, maar ik kan mijn post niet plaatsen bij de thread want die is op slot. Wie, heeft zich aangemeld bij GLC Illustrious, wie doet er mee met Ifly? ikzelf ben aangemeld bij GLC illustrious en ik ben dolblij dat ik kan gaan zweefvliegen...
Back
Top