Wie doet er mee met I-fly?

Firekiddo

New member
Ik heb een vraag: ik heb me aangemeld voor de Ifly regeling, maar ik kan mijn post niet plaatsen bij de thread want die is op slot.
Wie, heeft zich aangemeld bij GLC Illustrious, wie doet er mee met Ifly?
ikzelf ben aangemeld bij GLC illustrious en ik ben dolblij dat ik kan gaan zweefvliegen.

ik heb een mailtje gekregen van de intake comissie!
dat ik daarmee een afspraak moet maken, maar wat houd die intake commissie precies in?
 
Ik doe ook mee aan iFly en ben toegelaten bij vliegclub hoogeveen :D. Heb verder niks over een intake commissie gehoord..
 
ok
maar nu snap ik het even niet meer.
Ik doe mee met de Ifly regeling.
Ik mail naar mijn toekomstige club of ze op de hoogte zijn dat ik mee doe aan de regeling. Zij zeggen mij dat dit buitenom de club gebeurt en ik dus niet door de club word geselecteerd. dit brengt mij tot verwarring, want in de brief staat die ik kreeg, dat de club mij selecteerd. wie weet meer?
mijn club zegt dus dat KNVvl mij selecteerd.

gr. raymond
 
iFly (KNVvL) bepaalt hoeveel personen per club toegewezen worden. Zo zal de ene club 5 plaatsen hebben en de andere 3 etc. etc. Dat is afhankelijk van hoeveel mensen een bepaalde club als eerste optie hebben gekozen. Zijn dat er teveel, dan zullen een aantal worden 'verplaatst' naar de club die ze als tweede hebben gekozen. Zodra dat allemaal gebeurd is kiezen de vliegclubs wie de beschikbare plaatsen mogen 'innemen'.

Het kan dus zijn dat jouw vliegclub nog niet weet dat jij meedoet omdat de KNVvL de kandidatenlijst voor desbetreffende club nog niet heeft opgestuurd. Zoals de brief volgens mij al aangeeft krijg je ergens deze maand bericht. Gewoon geduld hebben dus :)
 
ahh okey.
Ik heb van de intake comissie en van KNVvl gehoord dat juist deze commissie bedoelt is om te kiezen wie er mee mag doen aan deze regeling.
op GLC illustrious hebben zich 13 jongeren aangemeld. Een hoop vind ik, maar gelukkig zijn er maar een paar die zich voor de sponsering hebben opgegeven.
 
ahh okey.
Ik heb van de intake comissie en van KNVvl gehoord dat juist deze commissie bedoelt is om te kiezen wie er mee mag doen aan deze regeling.
op GLC illustrious hebben zich 13 jongeren aangemeld. Een hoop vind ik, maar gelukkig zijn er maar een paar die zich voor de sponsering hebben opgegeven.


Uhm, misschien een stomme vraag (alhoewel, die bestaan niet... :dozey:), wat is I-fly???

Greetz,
PH-FLY
 
arrghhh ik ben niet toegelaten, das een duur grapje!

nouja dan maar een paar weekjes heel hard werken dan komt het er ook wel van!
 
arrghhh ik ben niet toegelaten, das een duur grapje!

nouja dan maar een paar weekjes heel hard werken dan komt het er ook wel van!

hoe kwam je dat te weten?
heeft de club je gebeld zonder argumenten, of moest je naar de club voor een soort selectie:D
 
ik ben vorig jaar ook niet toegelaten en daar was eigenlijk niet echt een reden voor. Er waren er gewoon teveel en ze moesten kiezen.
 
ik ben vorig jaar ook niet toegelaten en daar was eigenlijk niet echt een reden voor. Er waren er gewoon teveel en ze moesten kiezen.


strikvraag: als je vorig jaar niet mee deed, heb je wel gezweefvliegt(hoe zeg je dat). Maar dan kun je dit jaar daar niet meer aan mee doen, want je hebt immers al vliegervaring.
Of deed je vorig jaar niet aan zweefvliegen vanwege het feit dat je niet was uitgekozen?
 
Ik heb altijd gedacht dat I-Fly kandidaten moeten aantonen dat ze over vliegaanleg beschikken... Dit is niet zo? Beetje aanleg lijkt me wel handig, als ze je in de burgerluchtvaart willen hebben.
 
Ik ben dus aangenomen bij de vliegclub. Op 1 maart mag ik samen met een goede vriend mijn eerste les starten!
Tijden deze ''intakecommissie'' hebben we eigenlijk helemaal niets gehoord over de i-fly regeling. Eeen beetje vaag allemaal want in de brief die we opgestuurd kregen stond: Je krijgt voor 1 maart te horen of je bent aangenomen voor de regeling.
ik weet het nu dus niet zeker, maar ik heb de geruchten van wel :)
want de secretaris zei: ahh, jullie zijn zeker die 2 I-fly'ers.
Ik vraag me nu echt af hoe het zit!
 
Ik ben dus aangenomen bij de vliegclub. Op 1 maart mag ik samen met een goede vriend mijn eerste les starten!
Tijden deze ''intakecommissie'' hebben we eigenlijk helemaal niets gehoord over de i-fly regeling. Eeen beetje vaag allemaal want in de brief die we opgestuurd kregen stond: Je krijgt voor 1 maart te horen of je bent aangenomen voor de regeling.
ik weet het nu dus niet zeker, maar ik heb de geruchten van wel :)
want de secretaris zei: ahh, jullie zijn zeker die 2 I-fly'ers.
Ik vraag me nu echt af hoe het zit!

uhhh....... bellen misschien?? :grijns:
 
Kan me herinneren dat wij dat vroeger op de vliegclub ook hadden. Maar dat ging toen via de Klu.. JKlu heette het volgens mij. Anyhow.. het blijven Melkert-vliegers:p Soort van Sociale vlieg voorziening:p

Nee hoor, goed dat er op die manier kansen worden gecreërd. Aan de andere kant, een beetje kerel die graag wilt vliegen gaat hoe dan ook toch wel zweefvliegen, met of zonder korting.

gr flying
 
Whaha, ik ben misschien gewoon ongeduldig geweest.
Ik heb zonet een mailtje gehad van onze secretaris dat ik ben aangenomen voor hun club etc. + ifly!!!!
heerlijk, zaterdag alle formulieren invullen en starten maar!
mijn begin van het echte vliegen:)

verder blijken er 3 iflyers te zijn, binnen de nieuwe aanmeldingen.
 
Back
Top