Recent content by Douglas2

  1. D

    Handige KLu Facts voor po2

    Hoofdtaken • Bescherming van de integriteit van het eigen en bondgenootschappelijk grondgebied, inclusief de Nederlandse Antillen en Aruba; • Bevordering van de internationale rechtsorde en stabiliteit; • Ondersteuning van de civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en...
  2. D

    Stand van Zaken Deel 24

    Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan. Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken: Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12, Deel 13, Deel 14, Deel...
  3. D

    PO-2

    Ter voorbereiding van PO-2 heb ik een kleine samenvatting gemaakt, van de opleiding tot vlieger, taken van de KLu, de verschillende basissen in Nederland en hun taken, etc... etc... (5 a4tjes ongeveer) Aangezien er hierover nog niet zoveel te vinden is op het forum, vroeg ik me af of er nog...
  4. D

    Slaapgebrek

    Hebben jullie als mede "aspirant vliegers" ook moeite met het bed op te zoeken? Nu zit ik weer tot een uur of 4 informatie op te zoeken, filmpjes te bekijken, verhalen te lezen. Nu vroeg ik me toch even af of ik de enige was, denk het niet :D
Back
Top