Recent content by Bush Pilot

  1. B

    Te koop: Jeppesen kneeboard opvouwbaar

    Te koop: Jeppesen kneeboard opvouwbaar stuur gerust een pm voor meer foto's
  2. B

    te koop: ATPL boeken en dvd's oxford aviation academy

    complete set tegen elk acceptabel bod. 7 dvd's in combinatie met de boeken of los te koop Air Law Aircraft General Knowledge 1: Airframes and Systems Aircraft General Knowledge 2: Electrics and Electronics Aircraft General Knowledge 3: Powerplant Aircraft General Knowledge 4: Instrumentation...
  3. B

    Te Koop: Pooleys CRP-5 computer

    Nette flight computer. inclusief leren hoesje.
  4. B

    Banen voor het oprapen!

    Aangezien hier zoveel negatieve verhalen staan van piloten of niet-piloten die geen idee hebben wat er echt speelt wil ik graag mijn verhaal met jullie delen. 2 jaar geleden heb ik de keus gemaakt om met de opleiding tot verkeersvlieger te beginnen. Als ik naar de verhalen hier had geluisterd...
  5. B

    Vliegveldje in Hamburg

    Half september wil naar Hamburg vliegen. Weet iemand een leuk veldje voor General aviation om te landen in of nabij Hamburg? En wat is een leuk veld om tussendoor een stop te maken? Ik vertrek vanaf Lelystad. Ik hoor graag jullie suggesties!
  6. B

    vliegen in afrika

    Beste airworkers In juni ga ik 2 weken door afrika vliegen (zuid-afrika, botswana en namibie) Weet iemand nog leuke veldjes waar je geweest moet zijn of plekken waar je goed kan overnachten bij het vliegveld in een van deze landen? Voorlopig route-idee: vanuit johannesburg naar het noorden...
Back
Top