Recent content by Brainloos

  1. B

    Lang model, vlieguren & afvallen op EMVO

    Ik heb een paar vragen mbt de Militair Wetenschappelijke opleiding (MWO). Hopelijk kan iemand deze beantwoorden. Ik heb gehoord dat je tijdens de MWO elke maand een vlieguur mag maken op de Slingsby. Geeft dit een voordeel, of kan dit nadelig zijn voor op de EMVO? Bijvoorbeeld doordat je een...
  2. B

    Minimum lengte

    Beste mensen, Ik heb een vraag over de minimum lengte eis van de luchtmacht. Ik weet dat het afhangt van je beenlengte etc. maar heeft iemand ervaring hoe de luchtmacht omgaat met iemand die net onder de minimum lengte eis zit? Ik ben zelf namelijk 162,5 cm (zonder schoenen). Wordt hier een...
  3. B

    PPL Theorie zelfstudie

    Hallo allemaal, Van de zomer wil ik graag mijn RPL gaan halen. Ik heb alleen een paar vragen met betrekking tot de theorie-examens. - Ik zie dat verschillende scholen theorie cursussen aanbieden, maar dat is mij eigenlijk net iets te duur. Is het mogelijk om de gehele RPL theorie zelf te...
  4. B

    Is het slim om in deze tijd aan een Militaire vliegopleiding te beginnen?

    Hallo, In eerste instantie lijkt dit topic misschien op een van de honderden topics over of het slim is om aan een vliegopleiding. Gelukkig is deze net iets anders. Vorig jaar heb ik selectie gedaan bij de luchtmacht. Alles ging prima en ik rolde door alle testen heen, ik zag mijzelf al in de...
  5. B

    Huidige VFS

    Goedenavond, Een een maandje geleden heb ik mijn PO1 gehaald. Toen werd mij verteld dat de kans dat je door de GVSS heen komt zeer klein is, omdat ze de eisen aangescherpt hebben omdat ze minder vliegers nodig hebben. Toch heb ik de GVSS gehad, en ik heb het gehaald. De dame waarbij ik een...
Back
Top