Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Helaas kan ik melden dat het voor mij en 2 anderen na de D-vlucht einde verhaal was..erg balen maar het leven gaat door. Ik kan wel zeggen dat het een hele leuke en interessante 2 dagen waren.
Binnenkort ga ik me maar oriënteren op de functie officier techniek. Eerst maar eens afstuderen!

en ja, het GVSS is verkort tot 2 dagen zodat er 2 tot 3 groepen per week doorheen kunnen. Dit betekent dat de E-vlucht is geschrapt omdat deze niets nieuws brengt in de Allsim is mij verteld. Dus 2 dagen in totaal:
dag1 : fam-vlucht, A en B-vlucht
dag2: C , D en F vlucht....die F zal wel de E worden denk ik..

Sharpe, jij mocht wel door...heb je het gehaald? En de andere 2?
Nou mensen die nog moeten, succes ermee!

Sharpe heeft het gehaald, de andere 2 helaas niet. Man, wat is die F-vlucht een killer! :eek!:


Voor Marty:

Mijn PO2 staat op 11-12-2007
 
houd iemand de SvZ nog bij? zie dat ik compleet verdwenen ben :) Mag echter 10 dec. naar het CMH voor m'n VMO-2 wacht op mooi weer om de PVS te mogen vliegen.
Zijn er nog mensen die de afgelopen 2 weken PVS gevlogen hebben? lijkt mij sterk met dit weer maar ben toch benieuwd. zal wel weer een busje richting frankrijk worden :)
 
Gefeliciteerd Sharpe!
Ferdi... jammer jongen...

Is het trouwens mogelijk om "het blauwe boekje" ergens te kopen? (ik vrees het ergste)
Lijkt me wel interessant leesvoer...

Istria
 
Gefeliciteerd Sharpe!
Ferdi... jammer jongen...

Is het trouwens mogelijk om "het blauwe boekje" ergens te kopen? (ik vrees het ergste)
Lijkt me wel interessant leesvoer...

Istria

Haal PO1 en je krijgt hem gratis mee. Bij je GVSS moet je alles weer inleveren.
 
houd iemand de SvZ nog bij? zie dat ik compleet verdwenen ben :) Mag echter 10 dec. naar het CMH voor m'n VMO-2 wacht op mooi weer om de PVS te mogen vliegen.
Zijn er nog mensen die de afgelopen 2 weken PVS gevlogen hebben? lijkt mij sterk met dit weer maar ben toch benieuwd. zal wel weer een busje richting frankrijk worden :)

Ik had vandaag gebeld voor morgen, maar ik moest volgende week woensdag terug bellen. Dan hoor ik dan wel weer tot wanneer het uitgesteld wordt :D
 
Voor mij hetzelfde verhaal. Ik ben maandag al wel de lucht in geweest voor pvs-1, maar de vlucht werd na 20 min afgebroken door het weer. Hij telde niet mee, dus mocht ik het zien als een cadeau.
 
Voor mij hetzelfde verhaal. Ik ben maandag al wel de lucht in geweest voor pvs-1, maar de vlucht werd na 20 min afgebroken door het weer. Hij telde niet mee, dus mocht ik het zien als een cadeau.

Balen man! maja, je hebt wel mooi al even gevlogen! hoe lang wacht jij al sinds je je uitnodiging voor de PVS hebt ontvangen? ik heb de mijne sinds 6 november binnen en heb nog niet gevlogen. ik vraag me af hoeveel mensen mij nog 'voor gaan' (dwz eerder dan mij een uitnodiging gehad hebben) misschien kan ik dan enigzins een schatting maken wanneer ik zou mogen vliegen...

ps. hoe dramatisch was het weer omgeslagen na 20 min. in de lucht? of was de horizon niet duidelijk genoeg oid?
 
hoorde trouwens van de mensen van het CML dat de KMA DEFINITIEF 6 maanden duurt, en geen jaar gaat duren! hier was eerst verwarring over.
 
NU is de KMA 6 maanden. Maar hier is discussie over binnen de organisatie. De KMA is eigelijk een landmachtacademie van oudsher en voor zover ik weet zijn de landmachtmannen het er niet mee eens dat het momenteel 6 maanden is omdat zij stellen dat een militair officier niet binnen 6 maanden kan worden gevormd.
If you ask me: ze zullen het gaan terugdraaien op termijn....
Maar nu nog lekker 6 maanden;)
 
NU is de KMA 6 maanden. Maar hier is discussie over binnen de organisatie. De KMA is eigelijk een landmachtacademie van oudsher en voor zover ik weet zijn de landmachtmannen het er niet mee eens dat het momenteel 6 maanden is omdat zij stellen dat een militair officier niet binnen 6 maanden kan worden gevormd.
If you ask me: ze zullen het gaan terugdraaien op termijn....
Maar nu nog lekker 6 maanden;)

Binnen de organisatie is er idd nogal wat discussie over. De vliegers van de augustus en de oktober 2007 lichting hebben maar 18 weken KMA en daarna direct ATPL op woensdrecht. Hoe het verder gaat met de vliegers die in februari opkomen, doet niemand harde uitspraken over. We krijgen binnenkort uitsluitsel over wat er met de vlieger gaat gebeuren, dus het is nu nog ff spannend.

gr zeetsuh
 
@ visch. Dat is moeilijk te zeggen denk ik, ik had mijn uitnodiging ook rond die tijd gekregen, dus misschien kun je binnekort al vliegen.

Ik heb vandaag de pvs afgerond. Na 4 vluchten vonden ze het al mooi geweest. Dus het was
of extreem slecht, of heel goed. Over een week hoor ik het.
 
Mensen,

Mijn excuses voor de nog niet upgedate SvZ. Morgen (zondag) zal ik er eens rustig de tijd voor nemen. Allemaal veel succes gewenst bij de selecties!

- Marty
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top