Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Gegroet allen!

Ik heb ook 11 oktober intake GVSS, ga ff oefenen op de flight simulator om een idee te krijgen van wat ik aan het leren ben:p
 
PVS weer uitgesteld....

PVS weer uitgesteld....

Oorspronkelijk stond ik voor 10 september gepland om aan de PVS te beginnen :airforce: , het is nu WEER uitgesteld wegens aanhoudend slecht weer.... het wordt nu op z'n vroegst volgende week woensdag ( 26 sept.)!!!
Sta wel nog gepland voor de KMA van 8october dus ik hoop dat ik mijn PVS voor die datum afgesloten heb!!
 
Misschien ga je wel weer met een bus met alle PVS kandidaten richting Zuid-Frankrijk xD
Zoiets zit er wel aan te komen denk ik als de octoberklas te leeg is.
 
Het weer moet dan in Frankrijk ook goed zijn, anders heeft het geen nut. Het wordt herfst en het weer wordt steeds onvoorspelbaarder, de gok is nóg groter. Ook de kosten zullen veel hoger zijn als ze naar Frankrijk gaan.

Winds,

WvdB
 
Intake gehaald met 1 foutje. Max RPM tijdens een klimvlucht was 2575 ipv 2470. :eek: Erg tevreden met het resultaat.

12-11-2007 begint mijn GVSS.
Die maandagochtend sta ik om 08:00 op de stoep bij het CML.
 
Intake GVSS ook gehaald! 3 fout..
12-11-2007 om 0800hr sta ik daar ook op de stoep met mn pyama en tandenborstel..

Meerdere kandidaten?

groet
Ferdi
 
Gefeliciteerd gasten, ik zit op de 8e te wachten. Gisteren voor mn verjaardag een vliegles gekregen. Was echt ontzettend gaaf om te doen, alleen maar meer zin in de volgende ronde.
 
Vraagje, Ik heb mij een paar dagen geleden opgegeven voor een voorlichting te Soesterberg. En ik heb de uitnodiging ontvangen waarin staat dat ik soesterberg word verwacht. Maar nou krijg ik deze sms: "Kom je op 25 sept. 2007 om 11:00 naar de voorlichting te Huis ter Heide? Tot dan! Vriendelijke groet, Koninklijke Luchtmacht."

Nou de vraag: "wtf is deze huis ter heide?" :p
Van wat ik uit google op kan maken, lijkt mij dit een of ander dorpje in de buurt van soesterberg...

Groeten,

Istria
 
Vraagje, Ik heb mij een paar dagen geleden opgegeven voor een voorlichting te Soesterberg. En ik heb de uitnodiging ontvangen waarin staat dat ik soesterberg word verwacht. Maar nou krijg ik deze sms: "Kom je op 25 sept. 2007 om 11:00 naar de voorlichting te Huis ter Heide? Tot dan! Vriendelijke groet, Koninklijke Luchtmacht."

Nou de vraag: "wtf is deze huis ter heide?" :p
Van wat ik uit google op kan maken, lijkt mij dit een of ander dorpje in de buurt van soesterberg...

Groeten,

Istria

Zo heet het daar gewoon. :p Je gaat naar de vliegbasis en dan word je meegenomen naar de barakken(compleet ander deel van de basis), mijn voorlichting was geloof ik in de korporaalsmess.
 
vliegbasis heeft meerdere ingangen! Waar jij moet wezen ligt aan de kant van huis ter heide, de andere ligt aan de kant van soesterberg!

Zal me er geen zorgen over maken iig!
 
Ik kwam bij de hoofdingang aan met de auto in Soesterberg afgelopen mei. Was kennelijk ook niet de enige want er was een kleine file ontstaan maar we mochten achter iemand aan rijden die ons naar de goede locatie bracht. Je hoeft je er dus niet zo veel zorgen om te maken dat komt wel goed, zo lang je er optijd bent.
 
Gewoon lekker vroeg weg gaan zodat je nog wat speling hebt enzo. je weet het idd maar nooit met die knuppels bij de NS.
 
nee inderdaad, en de vertraging is ook weer extra wachten voor andere kandidaten...treintje eerder nemen dus.. Kan je even bijkomen van de reis met een lekkere bak in de kantine en je medekandidaten ontmoeten..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top