Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd UH-60!

ik heb morgen al de intake voor de GVSS, kan het boekje nu onderhand wel dromen dus moet lukken :D

Zal het uiteraard laten weten hoe het gegaan is!

ik zou deze eerst de 6e krijgen, maar omdat ik een verkeerd boekje had gekregen en zelf op vakantie was hadden ze me een week extra gegeven om te leren.

Verkeerd boekje gegeven? Verklaar je nader. Ik ben nl. hard aan het leren voor volgende week en als ik leer uit een verkeerd boekje... :eek:
 
heey marty,

wil je mij ff bij de mensen zetten die 15 augustus opgekomen zijn. Heb geen tijd meer gehad om iets te posten, aangezien ik 14 augustus pas de uitslag gekregen heb.

ff snel tussendoor. Bivak was echt ruig en erg leerzaam. Bij de vliegers is er 3 dagen geleden een vlieger bij 1 KLu uitgeboekt. Zijn nu nog maar met 13 vlieger ipv van 16.

Suc6 verder iedereen met de selectie.

Zeetsuh
 
Verkeerd boekje gegeven? Verklaar je nader. Ik ben nl. hard aan het leren voor volgende week en als ik leer uit een verkeerd boekje... :eek:

Maak je niet druk, toen ik mijn po1 met succes had afgerond waren de eerste druk boekjes van de nieuwe alsim simulator net klaar (as like net een uur uit de printer ofzo) , een paar plaatjes waren verkeerd gedrukt, er ontbraken kleine stukjes tekst en sommige pagina's stonden op de verkeerde volgorde. voorderest was de inhoud precies hetzelfde. ik ga nu slapen om morgen weer vroeg op te staan en in de auto naar het CML te vertrekken. Hopelijk word het een mooie dag morgen!

Welterusten!
 
Last edited:
En jahoor, super mooie dag :D
de intake met 4 foutjes (op het randje dus) gehaald.

29 oktober heb ik de GVSS!
 
En jahoor, super mooie dag :D
de intake met 4 foutjes (op het randje dus) gehaald.

29 oktober heb ik de GVSS!

Congrats! :)

4foutjes is best krap ja. Waren er nog mensen die het niet gehaald hebben?
Was de toets anders/zwaarder als verwacht? Strikvragen/vraagstelling enzo
Qua tijd goed te doen?
 
1: Waren er nog mensen die het niet gehaald hebben?
2: Was de toets anders/zwaarder als verwacht? Strikvragen/vraagstelling enzo
3:Qua tijd goed te doen?

Thanx!

1: Ja, van de ongeveer 20 man hadden 5 het niet gehaald
2: Vond de toets normaal (niet moeilijk ook niet makkelijk), kreeg aardig wat RPM vragen en daar had ik juist wat meer moeite mee. daar zal ik wat meer aandacht aan moeten geven tijdens het doorleren voor de GVSS zelf.
3: Qua tijd was het heel goed te doen, had zelfs nog tijd over om snel even alles door te lopen of ik nog misschien slordigheidsfoutjes had gemaakt.
 
Mensen ervaring met PO-1 herkansen? Na wat navragen bleek ik ook weer naar de voorlichtingen te moeten komen, klopt dit?

gr
 
vandaag mn PO2 gehaald en ik mag 24 september voor mn VMO-1 weer naar soesterberg. viel me vandaag echt reuze mee! had me echt om niks zenuwachtig lopen maken... ik ben wel erg benieuwd of de rest van mn groepje het gehaald heb. ik kreeg namelijk als eerste de uitslag en werd vriendelijk verzocht naar huis te gaan omdat mn groepsleden nog 1,5 uur moesten wachten
dus, jongens, vertel ns hoe t gegaan is!
 
Thanx!

1: Ja, van de ongeveer 20 man hadden 5 het niet gehaald
2: Vond de toets normaal (niet moeilijk ook niet makkelijk), kreeg aardig wat RPM vragen en daar had ik juist wat meer moeite mee. daar zal ik wat meer aandacht aan moeten geven tijdens het doorleren voor de GVSS zelf.
3: Qua tijd was het heel goed te doen, had zelfs nog tijd over om snel even alles door te lopen of ik nog misschien slordigheidsfoutjes had gemaakt.

Nog veel succes met de GVSS he.
Was een aardig ochtendje vanochtend, helaas jammer dat je dan tussen de middag te horen krijg dat je GVSS van de KLS van 4 1/2 jaar oud niet voldoende was. :(
 
Ja dat was idd pech hebben voor je :( !

Bedankt iig, en jij ook verder veel succes! het was iig erg gezellig aan tafel enzo :) volgens mij is van de tafel waaraan we zaten vóór de voorlichting iedereen door (behalve jij dan :( )

EDIT// ONEE, de limburger had 6 fout, die mag het dus over een maandje weer proberen!
 
falco is overigens ondertussen al uitgeboekt.

Komende week trouwens eindoefening van de Oktober 2006 klas! 18 Oktober begint de EMVO!
 
Vandaag brief gekregen met daarin het bericht dat ik ongeschikt ben verklaard. Ik heb tijdens het longfunctie onderzoek te slecht gescoord en ben dus afgekeurd op basis van de aanwezigheid van Bronchiale Hyperreactiviteit. Dit vind ik raar, omdat ik hier nog nooit last van heb gehad. Ik heb dan ook teruggemailt met een vraag om uitleg en herkansing, maar verwacht er natuurlijk niet veel van..

:(
 
hey airworkers,

twee vragen:
1. Wie heeft hier 20 september nog meer zijn intake GVSS?
2. Zitten hier vliegerkandidaten die luchtvaarttechnologie studeren (doe ik ook namelijk;))
Want we hebben een ex-KLu vlieger nu lesgeven bij ons op school op de simulator...zeer handig voor je gvss!

groet,
Ferdi
 
hey airworkers,

twee vragen:
1. Wie heeft hier 20 september nog meer zijn intake GVSS?
2. Zitten hier vliegerkandidaten die luchtvaarttechnologie studeren (doe ik ook namelijk;))
Want we hebben een ex-KLu vlieger nu lesgeven bij ons op school op de simulator...zeer handig voor je gvss!

groet,
Ferdi

1) Ik ben donderdag in Soesterberg hoor.
2) Ik studeerde elektrotechniek, dus die mazzel heb ik dan weer niet. Misschien kan je wat regelen voor me. ;)
 
Nou, vandaag weer geweest voor de PO-1 na 6 maanden wachten. Alle 4 de testen nu wel goed doorstaan dus op naar de intake GVSS.

Die gaat trouwens 11 oktober plaatsvinden, dus ga zo voor het eerst het blauwe boekje maar eens open slaan.
Ik ben echt blij dat ik door ben want de zenuwen maakte me het er wederom niet makkelijker op. Al waren de reslutaten erg goed heb ik begrepen.
Ik heb er dan ook veel zin in!

Groeten!
 
Na bijna twee jaar meegelezen te hebben op dit forum, en eens in het jaar een woordje te hebben gepost, zit ik dan eindelijk in VWO 6.
Ik heb mij net aangemeld voor een voorlichting op 25sep. te Soesterberg voor de functie "Officier Vlieger MWO".
Is er toevallig nog iemand die dan haar of zijn voorlichting heeft?

Goeten,

Istria
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top