NLS 0803

hahaha Wezz, dat was een goede!

"wat is de wind?"

ff serieus (af en toe moet), de groundschool in Évora zal voortaan in de hangar worden gegeven. Oh nee, daar zit al vol, de studenten zorgen dat maintenance genoeg werk heeft voor de komende maanden...
 
..en dan heb ik zelfs al begrepen dat ze in 2008 naar de 48man gaan.. althans..dat las ik hier ergens.. dus pin me er niet op vast
 
48??? nog ff en de nls kan een eigen maatschappij beginnen...

De mensen die bij Ops werken zullen HEUL HEUL blij zijn...
 
Klopt vanaf maart 2008 wil de NLS naar 2 klassen van 24 gaan. De vloot wordt tevens uitgebreid.
 
hier nog iemand voor de 0803 klas, vandaag trouwens medisch goedkeuring gekregen :)

//edit verplaatst naar 0801
 
Last edited:
hahahahahaha uitbreiding van de vloot? bij mijn laatste meeting hield de directeur nog voet stuk dat de school genoeg vliegtuigen heeft. De syllabus trouwens, wordt verkort naar het minimum (JAR-FCL).
 
gister medische keuring gehad, moet alleen nu nog wachten op uitslag van het bloedonderzoek en het hartfilmpje, de rest is al goedgekeurd.

alleen moet ik nu ook nog een eeg hersenscan ondergaan, vanwege het feit dat ik 2 jaar geleden een lichte hersenschudding heb gehad en toen een nacht ter observatie moest blijven. en dat is pas de 20e :( dus moet ik nog langer wachten tot uiteindelijke goedkeuring...
 
hey

ik moet binnenkort NASS doen kan iemand mij mis vertellen wat voor soort reken vragen komen. ik hoorde dat bij test drie hoofdrekenen belangrijk is.
 
Er zijn genoeg topics te vinden met vragen over de NASS test, miss een ideetje om eerst te zoeken in de topics die wat ouder zijn?
 
hey

ik moet binnenkort NASS doen kan iemand mij mis vertellen wat voor soort reken vragen komen. ik hoorde dat bij test drie hoofdrekenen belangrijk is.

Bij test 3 moet je bijvoorbeeld 1200 ft stijgen en 270 graden draaien in 90 seconden, dan moet je dus ff snel uitrekenen dat je dan iedere 30 seconden 400 ft hoger moet zitten en 90 graden gedraaid moet zijn, ofwel iedere 10 seconden ongeveer 130 ft en 30 graden

het doel is uiteindelijk om als je tijd 0 is je ook zo precies mogelijk de juiste hoogte en richting bereikt hebt.

hoop dat ie zo een beetje duidelijk is :p


Edit: hmmzzz beetje laat zie ik net, bericht is 16-09 gepost :p
 
Bij test 3 moet je bijvoorbeeld 1200 ft stijgen en 270 graden draaien in 90 seconden, dan moet je dus ff snel uitrekenen dat je dan iedere 30 seconden 400 ft hoger moet zitten en 90 graden gedraaid moet zijn, ofwel iedere 10 seconden ongeveer 130 ft en 30 graden

het doel is uiteindelijk om als je tijd 0 is je ook zo precies mogelijk de juiste hoogte en richting bereikt hebt.

hoop dat ie zo een beetje duidelijk is :p


Edit: hmmzzz beetje laat zie ik net, bericht is 16-09 gepost :p

Maakt niet uit kaaskopje, ik heb er nog wel wat aan! ;)
Thnx 4 de info!

Groet!
 
Wel gezellig, zulke grote klassen. Maar dat houd in dat NLS (veruit) de grootste school van NL is. Als er om de maand 48 mensen starten aan een opleiding. Had ik niet verwacht. Hulde voor hun PR en frontoffice daarvoor!

Veel succes met de opleiding!
 
hoorde in de wandelgangen dat die 2x24 paralelklassen alweer van de baan zijn. ipv daarvan starten ze nu iedere maand een klas lijkt het wel (gezien de start van een april klas).
 
Ik ben ook aangenomen en ben ingedeeld ingedeeld in AI0803. Ik heb er zin in! Zit 0803 inmiddels al vol aangezien ik ook al een topic heb gezien over 0804?


Grt, tristar
 
Eey,

Vanwege het niet op tijd rond kunnen krijgen van mijn financiering moest ik stoppen in de 0711...
En het ziet er naar uit dat ik weer kan beginnen in de 0803 of 0804.

groetjes
 
Hier ook een 0803 klant! ben ook erg benieuwd naar iedereen die in deze klas zal komen. Moet alleen nog wat laatste financiele zaakjes regelen en dan is het beginnen aan deze opleiding echt een feit. Heeft iemand een idee welke vakken er precies gegeven worden in het eerste jaar? En doen jullie nog wat aan voorbereidingen? Zie jullie in maart!

Groet JAG
 
Back
Top