NLS 0803

NickvLeeuwen

New member
hey,

ik heb afgelopen zaterdag te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij de nls :D

ik ben nu geplaatst in de klas van maart 2008.

Nou ben ik benieuwd, al meerdere die in deze kls geplaatst zijn?

Gr. Nick
 
Last edited:
Gefeliciteerd kerel,

Hier wat volk van 0801. Veel succes met al het geregel komende tijd en tot ziens in hoofdorp! :rt:

Groeten..
 
Congrats, wij (0709) beginnen bijna!
Vooral succes met het wachten, dat is het ergste!

p.s. heb je gevraagd of je in Maart ingedeeld kon worden, of was dit de eerste optie (oftewel zit ALLES vol??)
 
Ben tijdje geleden langsgeweest om nog 't een en ander te vragen en toen werd mij verteld dat 0801(mijn klas dus) al vol zit. Lijkt erop dat het komende volk ingedeeld gaat worden in 0803.

Veel plezier met je opleiding DH en misschien kom ik nog wel even langs op de campus voordat ik begin (ken BinMiao nml).
 
alles zat verder vol idd, vond wel jammer want het wachten kijk ik nu idd heel erg tegenop. had ook graag eerder willen beginnen maar ja, beter laat beginnen dan helemaal niet ;)
 
Ok, dat gaat snel dan, maar zal ook wel aan de tijd van het jaar en de reclame's liggen! Iedereen is natuurlijk net klaar met middelbare of andere opleiding!

@ the Jester, cya there dan denk ik

@ Nick jou zie ik over 6 maanden dan wel, misschien eerder ;)
 
volgens mij komt er in maart 2 klassen.
dus weet niet in welke jij komt dan, maar dat merk je vanzelf wel.
 
0709 is de eerste klas met 24 man en in maart komen er twee klassen van 24, tenminste dit is wat ik op onze introdag heb gehoord
 
aardig druk zal het dan wel worden in maart ja :1855:

naja the more the merrier ;)

hoop nog te horen wie nog meer dan zouden beginnen, word nieuwsgierig ;)

alleen mn medical nog even 11 sept.
 
ja..laten we lekker op typfoutjes reageren :passed:

Zullen we even ontopic gaan? En als je me adres wilt hebben om het groene spellingsboekje te sturen, zie ik je pm wel tegemoet.. Kan je alsnog lekker de mensen op hun kleine tikfouten wijzen.
 
ja..laten we lekker op typfoutjes reageren :passed:

Zullen we even ontopic gaan? En als je me adres wilt hebben om het groene spellingsboekje te sturen, zie ik je pm wel tegemoet.. Kan je alsnog lekker de mensen op hun kleine tikfouten wijzen.

Snap ook niet waarom iedere typfout aangestipt moet worden, als men snapt wat men bedoelt is men tevree :passed:

Als je zo pietje precies bent op het Flightdeck, oke dan is het goed :p
 
Back
Top