oefenen sensomotorische-aanlegtest

  • Thread starter Deleted member 3668
  • Start date
knip knip... Bovendien zeg ik niet dat je geen mensenkennis hebt maar dat je reactie daar niet van getuigt: Dat is een behoorlijk verschil.

En sorry dat ik een vraag stelde en niet op mijn werk meteen ging googlen en zoeken naar programma`s.

begrijp me goed: ik wil geen ruzie uitlokken hier maar ik vind je reactie naar mensen die 2 dagen op het forum zijn en denken hier een vraag te kunnen stellen niet echt netjes.

Beste Nimrod,

Ik vind het behoorlijk kort door de bocht. Ondanks mijn zoekwerk, zie ik nergens enige aanwijzing waaruit gehaald kan worden dat doorzettingsvermogen en voorbereiding door mij niet gewaardeerd of geprezen word! Er is hier eeder sprake van een misinterpretatie vanuit (wellicht) beide kanten.

Doe gewoon je ding en wind je niet te veel op, dan komt het vanzelf goed.

Voor de goede orde, het is in mijn ogen nu gesloten. Geen van ons heeft gelijk en we bewandelen samen de gulden middenweg. :rt:
 
Ik heb eventjes snel Ge-googled en er zou WEL een mogelijkheid zijn om je sensomotorische aanleg te verbeteren...

Meerdere websites zeggen dat je in Therapie kan zodat je je sensomotorisch verder ontwikkeld...

Klinkt een beetje scary, niets voor mij in ieder geval!

Misschien zelfs broodje aap?
 
@ TheSquawkCode
zend het naar Mythbusters misschien willen zij het voor je uitzoeken:grijns:


@ "everybody"
voor de mensen die niet weten hoe Google werkt/niet mogen googelen tijdens werktijden/of gewoon lui zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/MythBusters ;)

Ooh ik zat nog even te googelen naar sensomotorische ontwikkeling en toen vond ik het volgende:

Kinderen zitten op school, leren daar o.a. lezen, schrijven, rekenen. Ze spelen buiten, huppelen en springen van een stoep af. Het zijn dagelijkse basishoudingen en bewegingen die horen bij het bewegen van kinderen. De basis hiervoor is een sensomotorische ontwikkeling.

dus ga spelenderwijs aan de slag met de onderwerpen die in de volgende link staan:haha::
http://www.xs4all.nl/~mlaverge/tips.htm
 
hehehe

Sebastiaan misschien moet jij een schooltje beginnen voor "Wannado Whatever it takes to become an RNLAF pilot" studentjes
 
Ja lijkt me een leuk plan:grijns:.
Ik begin denk ik met werven op de peuterspeelzaal. Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn:stapelge:.
 
Ee om even een paar jaar terug te gaan. Een aantal mensen die nu in de SvZ staan en bezig zijn met de opleiding in de VS , waaronder ii een F-16 en van de anderen weet ik het niet, heb ik paar jaar geleden gelezen op het forum dat zij ook eerste keer po-1 gesneuveld waren. En wel op de de toen nog 2d en misschien ook al de 3d test. Misschien hebben ze het wel niet geoefend in de tussentijd, maar het komt er op neer dat zij het ook niet opgaven en dus weldegelijk een goede kans van slagen hadden. Dus waarom zou je het niet oefenen. Verder heb ik ooit op het CML van de testleider meegekregen dat er zat mensen zijn die de volledige selectie met goed gevolg doorlopen na de eerste keer po1 te zijn afgewezen. En dan met name op die 2d/3d test. Trek je conclusie.
Ik snap best dat wanneer je zonder oefening de selecties doorloopt of ii ver komt dat je dan skills hebt. Maar misschien ben je wel onvoorstelbaar goed;). Aan de anderen ga ervoor!

Groeten,

LALA
 
Ik heb eventjes snel Ge-googled en er zou WEL een mogelijkheid zijn om je sensomotorische aanleg te verbeteren...

Meerdere websites zeggen dat je in Therapie kan zodat je je sensomotorisch verder ontwikkeld...

Klinkt een beetje scary, niets voor mij in ieder geval!

Misschien zelfs broodje aap?

Alleen dit is wel gedurende een lange periode, maar het is zeker aan te leren. De een heeft hier veel natuurlijke aanleg voor en de ander weer niet.

Winds,

WvdB
 
Heey goed idee!

(Rent naar de bieb) :D

Owja moet even mezelf verbeteren denk ik: want op die websites waar ik vond dat je je motorische aanleg kan verbeteren d.m.v. therapie, blijken voor kinderen te zijn! :bwah:

Dus never mind mensen die nu net hun therapeut hebben gebeld! :passed:
 
Ow....er heeft net een chirurg op advies van die therapeut in mijn motorische hersenen gesneden.....jammer dat je dit zo laat corrigeert ;)
 
nou is dit wel een ouder topic, maar wat ook goed is is met je vinger achtjes maken in de lucht en je voet(zelfde kant) met de klok meedraaien

Verdomde lastig!
 
vandaag PO1 doorlopen

En ik had niet zoveel moeite met de hand oog voet coordinatie test, het blijft wel gewoon concentreren, dus je moet uitgerust zijn. Het begint ook vrij rustig en bouwt daarna in moeilijkheidsgraad op. Had 3x een 9 op dit onderdeel en mijn taartpuntje stond echt niet altijd in het midden. Dus vooral niet in paniek raken. Was zelfs een keertje op zijn kant gegaan denk ik, of misschien net niet.

Echt oefenen vooraf is eigenlijk niet nodig, wat je wel kunt doen, is het in je hoofd steken welke controls waarvoor dienen.
Linker pedaal, teen duwen naar rechts
Linker pedaal, hiel duwen naar links

Rechter pedaal, teen naar voor
Rechter pedaal, hiel naar achter

En dan joystickje natuurlijk...

Klinkt misschien een beetje dubbelzinnig, maar ook niet te zeer op focussen tijdens de test, want dan ben je teveel aan het nadenken en ben je misschien net wat te langzaam.

Pedaaltjes goed plaatsen natuurlijk, en dan moet het wel lukken, als je maar goed uitgerust bent... en weet waar je aan begint.

Ik heb al veel nuttige informatie van deze site gehaald, dus hopelijk kan ik er zo een beetje teruggeven. Just trying to help.
 
Last edited:
ik heb het precies zoals jou ervaren mike, alles is te doen :) mits je uitgerust,geconcentreerd etc aan de gang gaat met elke van de 3 testen :)
 
wanneer moet jij op voor de GVSS stefan? (neem maar aan dat je ook door bent, aan je reactie te zien :D)
 
Last edited:
Back
Top