AIRWORK quote of the month: 2007-2008

Nog even terug naar mijn nieuwjaars voorspellingen.
PSV kampioen, die heb ik binnen.
Diana gaat niet trouwen. Ook binnen denk ik.

Dat is ook een makkie, trouwen is niet helemaal mijn kopje thee :) (hoewel ik mij wel afvraag hoe jij weet dat ik niet getrouwd ben).

100 deelnemers aan de 2008 BBQ. Dat wordt nog spannend. (Update Diana?)

Met elf deelnemers op dit moment, moet er nog even aan getrokken worden om je voorspelling waar te maken! En dat terwijl we toch voorzichtig in de richting van droger en warmer BBQ-weer gaan. Dus voor degenen die zich nu willen inschrijven: het inschrijfformulier.

En quote or not to quote: zolang je maar je maandelijkse kronieken blijft schrijven, die zou ik niet willen missen!
 
Ja en Overlord en Onassis gaan wel even bij FD zuipen...moet Overdinges wel eerst even wat regelen! routetje EGLL-KSEA-KDEN-KSEA-KBFI-EIDW...:biertje::biertje:check je mail :airforce:
 
En over die visuals, heel lang geleden, toen ik mijn type deed op de 707, kwam ik op een visual iets te hoog uit op final. Heb hem toen even geslipt, kwam perfect uit.
De TRE comment was, where the f*ck heb je dat vandaan? Bij zweefvliegen geleerd was mijn antwoord. Werd een pass. Waarschijnlijk nu niet meer.Art

Zat er een tijdje geleden aan te denken. Niet omdat ik te hoog zat maar gewoon for the fun of it. Maar toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk niet gewardeerd zou worden door het betalend volk en de FDM.
Was ik 40 jaar geleden maar geboren met een cub met ballon banden aan mijn r##t :biertje:
 
@ Diana,

Hoe ik dat weet? Sinds je met je "vriend" naar Patagonie bent geweest, waarvan een leuk verslag op Airwork is verschenen, plus het feit dat Airwork een kleine gemeenschap is, plus het feit dat op de BBQ's nooit de "echtgenoot" is gesignaleerd, was het toch een eenvoudige konklusie ?

Anyway, dat er nu slechts 11 aanmeldingen zijn is niet echt begrijpelijk.
Airwork is het afgelopen jaar fors gegroeid, (statistics available ?), en de meeste deelnemers wonen in Nederland, zou je toch een grotere aanloop verwachten.

Dat Overload eigenlijk niet meer "durft" te komen zegt al genoeg over het brizante karakter van de gebeurtenis, een niet te missen evenement voor degenen die op dat momemnt in het land kunnen zijn.

Er misschein een thema avond van maken, "the party is over but not tonight", of, de directie van Amsterdam Airlines als spreker uitnodigen? Of, een mini voetbal westrijdje tussen de doemdenkers en de kryptonites?
En naast de deur zit een school met vijfhonderd leerlingen, laat die ook maar langskomen.

En vrouwenschoenen, inderdaad, schijn nooit genoeg te zijn, is prima maar dan wel high heels, vind ik.

Cheers
Art
 
Hmm, ook ik realiseer me dus niet altijd wat ik allemaal op deze site vertel... :eek:

De directie van Amsterdam Airlines is welkom om een vorkje mee te prikken. Ook zij zullen merken dat de combinatie van speklapjes en Teugse weilanden zorgen voor een gemoedelijk samenzijn (en dat de discussie een stuk minder fel is dan hier).
 
Onassis, zit jij toevalig in Seattle? ....-KSEA-....-KSEA-KBFI-....

Nu niet...UK-based...maar Overload en ik zijn snode plannen aan het smeden om even die kant op te komen....ik hou je op de hoogte via de PM als we in SEA zijn kunnen we voor een Hootertje ;-)

Ik heb het meer op knee-high black leather......damn!
 
Sounds good ! we zien jullie wel verschijnen...
 
Last edited:
De directie van Amsterdam Airlines is welkom om een vorkje mee te prikken. Ook zij zullen merken dat de combinatie van speklapjes en Teugse weilanden zorgen voor een gemoedelijk samenzijn (en dat de discussie een stuk minder fel is dan hier).


Haha, ik zie een ieder al zitten met zijn cv.

Maar goed, is er dit jaar een dress code voor de bbq? (Alles behalve roze shirtjes vermoed ik) en serveren ze nog een goede Margarita op Teuge? Met palmboompje en gesuikerde kers.
 
Roze shirts mogen best hoor, je weet: alleen echte mannen komen daar mee weg. Shirts met palmboomtaferelen mogen overigens ook.
 
F*ck it, wat ik aan heb, kom ik mee weg, Period! De rest is voor de hedendaagse metroman, die de hele dag onzeker is of ie er wel goed uit ziet en of z'n haar wel goed zit. Dat laatste heb ik niet meer zoveel dus ik hoef me er ook geen zorgen om te maken :D

:radar: André :radar:
 
En quote or not to quote: zolang je maar je maandelijkse kronieken blijft schrijven, die zou ik niet willen missen!

Ook ik zou het jammer vinden als 'Rubrique Art' verdwijnt. :( Misschien anders alleen niet elke maand een quote, maar op een andere wijze?
 
WvdB,

Ja, nu ik het nog een keer lees kan je het ook zo lezen dat je tot jouw conclusie komt :D


Maar helaas, ik moet je teleurstellen!

:radar: André :radar:
 
Hier zijn wat briljantjes,

Iz, 7/5 – 11.42
Laat ik 1 ding vooropstellen: Als je na aanname bij Trans het presteert om de type Rating op te fukken, dan is er iets goed mis met je.

Mike 5, 13/5 – 21/11
Bij ons (Netjets) heb ik ook het idee dat het gemiddeld niveau daalt van de nieuwe collega's. Was het vroeger nog dat er 1 of 2 collega's waren die mijn niveau hadden, zijn dat er nu toch al snel 10 a 15!!

777-200. 9/5 – 15.14
Ik ben het grotendeels met je eens, alleen geef mij nou eens 1 reden WAAROM.

PH-SIM, 0/5 – 19.55
wat een ontzettend negatief gelul!!!
Niemand kan in de toekomst kijken en het leven bestaat één en al uit risico's dus ga je droom achterna of speel veilig en ga van 0900 tot 1700 op een kantoor werken.

Vliegende jurist, 15/5- 09.58
Die meneer bij Stella zou eens een fles Spa water over zich heen moeten krijgen tijdens zo'n dergelijke speech!Daar knapt hij vast van op.

Birdseyeview.13/5 – 13.53
So long dudes
,may the fuel be with you.

Het is allemaal leuk en aardig maar ik mis toch een beetje het soort stellige overtuigingen die men aan het denken zet.
Zoals bijv. een straalmotor zuigt, of, een straalmotor stuwt, of, het maakt niet uit wat de brandstof prijs doet, we tankeren toch altijd maar 50 ton.
Dames en Heren Airworkers, ik had graag wat meer rechtuit op en aanmerkingen gezien, niet gehinderd door enige zelfreflectie, en gewoon zeggen wat je denkt zodat ik dat lekker uit de kontext kan halen en een mooi spreukje neer kan leggen. Dit alles naruurlijk ter lering ende vermaeck.

Nobody is perfect en het verwonderd mij soms dat niemand Ome Art even aanpakt als die weer een breedsprakerig zijn mening geeft. Afgezien van wat speldeprikken, zoals, doemdenker, mysantroop en leeftijd gerelateerde op en aanmerkingen. You all can do better then that.

Art kan helaas niet op de komende AWBBQ verschijnen wegens reeds andere verplichtingen waardoor hij zichzelf niet echt vrij kan maken. Ik mag hier bij opmerken dat mij neefje FD dit soort consideraties niet heeft dus daarom ook geen excuus heeft. De prijs voor procastinatie moet dus ook dit jaat posthuum aan hem worden uitgereikt.

Verder. aangaande de AWBBQ heb ik het wel wat benauwd. Met mijn nieuwjaars voorspelling was ik wat opportuun, ik mag hopen dat D.W. Tower daar geen misbruik van gaat maken. Maar wie weet, forward selling houd de LCC's in de lucht en zo ook ik, dus misschien kom ik er nog mee weg.

En, over de qoutes na June 2008, Art stopt er mee. Het word tijd voor een nieuw produkt.
Bijvoorbeeld, Overload en Onassis begiinen een pilots only b and b met pub in B,S, en getuigen wekelijks als een Fawlty Towers over de wetenswaardigheden. Kijk, dat zet zoden aan de dijk. Hah, in de zomer iedereen naar de AWBBQ en in de winter iedereen naar de B/S (pun intented) kroeg van O en A.

Zoals u ziet, in de crewroom, aan de toog, met een voet op de koperen stang en een arm op de bar om het evenwicht te bewaren als het glas naar de mond gaat, moet het eenvoudig zijn om deze rubriek in leven te houden.

Tot slot, als vliegers, en dat zijn, en of, willen we toch allemaal zijn, op dit board, leven we bij de gratie van zelfoverschatting of onderschatting, al naar gelang met welk been we uit bed stappen. En zo moet het ook, want, als je daarna weer in bed rolt heb je weer van alles mee gemaakt, zoveel in zo korte tijd dat je zelfs een groundhog illusie op de koop toe neemt. (http://www.groundhog.org/).
Dan is het slechts nog een kleine stap om die avonturen even hier op het board te delen. Met een knipoog, in de crewroom.

See you at the bar.

Cheers
Art
 
:traantjes Het eind van een tijdperk! Bedankt voor de mooie jaren met quotes, Art. Het was een geweldig iniatiatief en we hebben er van genoten.

Toch spijtig dat je niet bij de BBQ bent, ik zou je passend bedanken...
 
Back
Top