Hier zijn wat briljantjes,
Iz, 7/5 – 11.42
Laat ik 1 ding vooropstellen: Als je na aanname bij Trans het presteert om de type Rating op te fukken, dan is er iets goed mis met je.
Mike 5, 13/5 – 21/11
Bij ons (Netjets) heb ik ook het idee dat het gemiddeld niveau daalt van de nieuwe collega's. Was het vroeger nog dat er 1 of 2 collega's waren die mijn niveau hadden, zijn dat er nu toch al snel 10 a 15!!
777-200. 9/5 – 15.14
Ik ben het grotendeels met je eens, alleen geef mij nou eens 1 reden WAAROM.
PH-SIM, 0/5 – 19.55
wat een ontzettend negatief gelul!!!
Niemand kan in de toekomst kijken en het leven bestaat één en al uit risico's dus ga je droom achterna of speel veilig en ga van 0900 tot 1700 op een kantoor werken.
Vliegende jurist, 15/5- 09.58
Die meneer bij Stella zou eens een fles Spa water over zich heen moeten krijgen tijdens zo'n dergelijke speech!Daar knapt hij vast van op.
Birdseyeview.13/5 – 13.53
So long dudes
,may the fuel be with you.
Het is allemaal leuk en aardig maar ik mis toch een beetje het soort stellige overtuigingen die men aan het denken zet.
Zoals bijv. een straalmotor zuigt, of, een straalmotor stuwt, of, het maakt niet uit wat de brandstof prijs doet, we tankeren toch altijd maar 50 ton.
Dames en Heren Airworkers, ik had graag wat meer rechtuit op en aanmerkingen gezien, niet gehinderd door enige zelfreflectie, en gewoon zeggen wat je denkt zodat ik dat lekker uit de kontext kan halen en een mooi spreukje neer kan leggen. Dit alles naruurlijk ter lering ende vermaeck.
Nobody is perfect en het verwonderd mij soms dat niemand Ome Art even aanpakt als die weer een breedsprakerig zijn mening geeft. Afgezien van wat speldeprikken, zoals, doemdenker, mysantroop en leeftijd gerelateerde op en aanmerkingen. You all can do better then that.
Art kan helaas niet op de komende AWBBQ verschijnen wegens reeds andere verplichtingen waardoor hij zichzelf niet echt vrij kan maken. Ik mag hier bij opmerken dat mij neefje FD dit soort consideraties niet heeft dus daarom ook geen excuus heeft. De prijs voor procastinatie moet dus ook dit jaat posthuum aan hem worden uitgereikt.
Verder. aangaande de AWBBQ heb ik het wel wat benauwd. Met mijn nieuwjaars voorspelling was ik wat opportuun, ik mag hopen dat D.W. Tower daar geen misbruik van gaat maken. Maar wie weet, forward selling houd de LCC's in de lucht en zo ook ik, dus misschien kom ik er nog mee weg.
En, over de qoutes na June 2008, Art stopt er mee. Het word tijd voor een nieuw produkt.
Bijvoorbeeld, Overload en Onassis begiinen een pilots only b and b met pub in B,S, en getuigen wekelijks als een Fawlty Towers over de wetenswaardigheden. Kijk, dat zet zoden aan de dijk. Hah, in de zomer iedereen naar de AWBBQ en in de winter iedereen naar de B/S (pun intented) kroeg van O en A.
Zoals u ziet, in de crewroom, aan de toog, met een voet op de koperen stang en een arm op de bar om het evenwicht te bewaren als het glas naar de mond gaat, moet het eenvoudig zijn om deze rubriek in leven te houden.
Tot slot, als vliegers, en dat zijn, en of, willen we toch allemaal zijn, op dit board, leven we bij de gratie van zelfoverschatting of onderschatting, al naar gelang met welk been we uit bed stappen. En zo moet het ook, want, als je daarna weer in bed rolt heb je weer van alles mee gemaakt, zoveel in zo korte tijd dat je zelfs een groundhog illusie op de koop toe neemt. (
http://www.groundhog.org/).
Dan is het slechts nog een kleine stap om die avonturen even hier op het board te delen. Met een knipoog, in de crewroom.
See you at the bar.
Cheers
Art