RUBRIQUE ART
Het leken wel de “Ides of March”, (William Shakespeare’s Julius Ceasar), een terminologie die in het heden gebruikt wordt als metaphoor om op hande zijnde hell and damnation gebeurtenissen aan te kondigen.
Fitna is dan ook niet zonder meer aan Airwork voorbij gegaan.
We hebben er ons flink mee bemoeid. Hele polemieken zijn er op het toetsenbord ingeklopt tot en met een aanbieding om een anti Christen film te gaan maken.
Airwork to the rescue. Als JPB het niet meer weet kan hij zich beter maar snel op Airwork’s Crewroom melden en daar wordt hem wel verteld hoe het het eigenlijk had gemoeten en hoe nu verder.
Trouwens, wat we missen op Airwork is een eigen cartoonist. Iemand ???
Het tekort v.s werkloos topic blijft boeien.
Grotere en kleinere bijdragen die steeds weer een andere kant van de problematiek belichten. De kommentaren snijden hout en het nivo van de goed onderbouwde bijdragen tillen het hele Airwork fenomeen verder omhoog in kwaliteit.
Het merkwaardige aspect aan de hele zaak is echter dat als men een rubriek omlaag gaaat, naar het “in opleiding” zijn, men de indruk krijgt dat er een parallel universum is waar men met de snelheid van het licht opleidings klassen vult en aanmelders en selectiekandidaten ongeacht vooropleiding, alles schijnt nu te kunnen, certficaatjes en deel opleidinkjes, met het ruimteveer tussen de scholen heen en weer pendelen om maar binnen te mogen komen met de 150K. In een ander topic had Ik het over, “there will be blood”. Nu houd Ik het maar op, “no country for old men”.
De Airwork consumentenbond heeft zich uitgesproken over De Zonnebril.
Wat blijkt, naast Rayban heeft ook Serengetti grote glazen. Kijk, dat wist niet iedereen.
Er blijken ook Monster Oakleys te zijn met een speciale functie om de hoofhuid te beschermen tegen haaruitval. Dat soort research uitslag wordt op airwork gewoon gratis verstrekt.
Hoewel, de praktijk testers hebben een wat tegendraadse mening, en zo hoort het ook, altijd een en ander door een andere bril bekijken.
Je kan namelijk ook altijd zo'n zwart balkje voor je ogen hebben , houdt echt alle zonlicht tegen en is lekker groot en dus stoer.
Of, een ander advies, koop gewoon een bril die er cool uitziet, al dat gelul over een paar gekleurde glaasjes! Dat is genoeg om de stessjes mee uit checken. De rest is van geen belang.
Dat zijn nog eens goede adviezen die je zomaar op pikt bij het doornemen van de Airwork topics.
En dan, “De Zucht” van Overload.
Alles is er bij gehaald door de pro en opponenten van de dichtgetimmerde SOP’s
en hand gevlogen visuals op traktoren en playstations.
Broeken zijn afgezakt en we gaan toe naar een generatie kaviaarvliegers en knoppendrukkers. Als een direkt gevolg van dit alles kunnen we ook de malariagebieden weer in, gewoon gin & tonic, niks medicijnen en spray.
We zijn er echter nog lang niet uit. Want, de Zuchter is nog niet terug van weggeweest en is aan zijn stand van best betaalde Aiworker wel verplicht nog eens uitgebreid op de materie in te gaan. En over het “buiten de box” denken?
Klik onderstaande link eens aan.
Probeer dan met het getoonde materiaal buiten de box te denken. Art kan je vertellen dat het niet mee zal vallen.
http://www.joe-ks.com/outside/Outside_The_Box_Puzzle.htm
Ondertussen is GBOF in een kruistocht ten strijde getrokken tegen Het Gooi en Hilversum International Airport.
Honder maal *censored* luchthaven bestuur en alle geitenwollensokken figuren met het IQ van één muilezel, wandelende takken, popcornverkopers en verlopen gelopen potloodventers, dragers van katoenen luiers of eetbaar ondergoed en open sandalen pilaarbijters en kerkvoogden moeten het ontgelden.
Hoewel, de kruistocht is virtueel en wordt gevoerd vanuit een ommuurde vestiging in het platte land van Vlaanderen.
Wellicht is het tijd dat onze ridder te paard daar in het Gooise een kampement gaat opslaan om een en ander als een echte Airwork Knight in rechte banen te leiden.
Noblesse Oblige.
Schiphol luidt de noodklok.
De Tweede Kamer houdt een spoeddebat, tienduizenden banen op de tocht en Nederland heeft er weer een primeur bij. Ecotax.
Airwork is er eens goed voor gaan zitten en jawel hoor, er schijnt eeen immigratiegolf te komen. Naast alle verontwaardiging die uitgesproken, ingeklopt, is was er nog een kleine afgeleide discussie omtrent de vliegvelden pal over de grens en waarom al die runways een oost west richting hadden.
De ter zake kundige Airworkers hebben het antwoord als volgt samen weten te vatten.
In de tweede wereld oorlog vlogen de Duitsers van oost naar west en in de koude oorlog vlogen we zelf van west naar oost. Vandaar de ligging. Dit zijn de briljantjes die het forum zo boeiend maken.
Als U wilt dat ik het nog even ga hebben over het KLM piloten tekort, dan roept U maar. Zelf heb Ik de indruk dat Ik daar de handen niet meer voor op elkaar krijg, laat staan een zaal mee kan vullen. Het topic is de ultieme “beating a dead horse” geworden.
En dan nu de winnaars.
De komieke.
Flying mech, 18/3 – 22.12
Je moet er alleen niet eten. Italianen hebben geen goeie Italiaan, da’s jammer.
De technische
Naudjuh, 21/3 – 23.51
Als een swept wing aeroplane hebt, als je wingtips stallen loopt je drukpunt naar voren. Niks neus omlaag dus = deep stall = deuk in de grond.
Beter kan ik het op dit moment even niet uitleggen.
Cheers
Art