ktv wissel passage

senioriteit

senioriteit

Potjandikkeme,

spreek net met een GW co die van CLH komt. Als CLH in de KTV komt met een vorm van senioriteit die ertoe leidt dat de reeds 'gewisselden' op een lagere positie op de Mayerlist komen, gaan ze klagen. :eek:

Wellicht iets om bij de heren verhandelaars eens op te merken.

S.
 
ik heb eens gehoord dat via via er misschien wellicht in ieder geval waarschijnlijk....

quelle absolutely unknown
 
Ik nok 'm.

Ik heb er geen goed gevoel bij om de onderhandelingen af te wachten. Ook ik heb al twee keer een aanbod afgewezen, eerst van CARGO toen van GW. De 3e keer laat ik niet schieten. A300. vanaf Augustus.

Maar ik geef toe, het blijft toch wel een beetje een gok.

Grtz M.
 
Wow, heftige keus...gefeliciteerd. Nog 2 weken en dan mag ik ook een keus gaan maken denk ik.
Maarreh...hoe zie je een stationierung FRA voor je?
A300, veel omlopen of juist stationsdiensten?

PS uit een andere quelle vernomen dat de KTK wederom bij zijn eis is gebleven, waarop de directie pissig is weggelopen en heeft gezegd dat alle EMB uitgeflagged gaan worden. CLH moet dan een minderheidsbelang gaan worden want wij gaan die dingen toch echt vliegen. Stel, dat dit waar zou zijn, wie o wie is er geinteresseerd om CLH deels over te nemen? EW of AB?

grtz rob
 
Nee, Robin...

heb uit betrouwbare bron (Quelle known: highest echelon bij CLH), dat de Sprecher der KTK moest gaan, want die heeft idd de Vorstand Lauer helemaal witheet en schreeuwend weg laten lopen. Met door jou genoemd dreigement.
Maar er is nu schijnbaar een meer gematigde man aan de beurt, die de dingen beter af weet te wegen, en er wordt weer achter de schermen druk door onderhandelt...

Dus het ziet er weer beter uit, maar zeker is nog helemaal niks...

Groeten
 
Laat ze klagen, zou ik ook proberen.
Want het is toch een mogelijkheid voor hen, om mogelijk wat hoger op die lijst komen te staan.
Ook acht ik de kansen klein, dat ze gelijk zullen krijgen. Want niemand heeft ze gedwongen om te gaan. Ze hebben vrijwillig die Auflösungsvertrag getekend, en zijn onderaan die lijst gaan staan.

Daartegenover, als we met senioriteit null geintergreerd zouden worden, en ook binnen CLH is mijn senioriteit voor een upgrading pleite, dan ga ik echter ook een rechtzaak aanspannen. Mijn kansen zijn dan redelijk (om binnen CLH tenminste mijn senioriteit te behouden), want het kan niet zijn dat een externe club/firma/beroepsgroep mijn ontwikkelingsmogelijkheden beperkt of ontneemt.
 
Potjandikkeme,

spreek net met een GW co die van CLH komt. Als CLH in de KTV komt met een vorm van senioriteit die ertoe leidt dat de reeds 'gewisselden' op een lagere positie op de Mayerlist komen, gaan ze klagen. :eek:

Wellicht iets om bij de heren verhandelaars eens op te merken.

S.

Wat had je dan verwacht Slave?

Als er voor CLH senioriteit te vergeven is denk ik dat er voor een positie bij CLH je huidige senioriteit blijft, voor de rest is het gewoon achteraan aansluiten. M.a.w. als er bij CLH wat te vergeven is zit je dan nog goed maar voor de rest brengt het weinig.

Succes iedereen
 
ik heb eens gehoord dat via via er misschien wellicht in ieder geval waarschijnlijk....

quelle absolutely unknown

Het leek me van belang voor de 'minst vertegenwoordigden' om een blik in de keuken van een andere konzerndochter te kunnen werpen. Om de persoon met wie ik sprak met naam en toenaam te noemen, heeft volgens mij weinig toegevoegde waarde. Jammer dat je het als negativiteit ervaart. Maar als ik de rest van je post zo een beetje bekijk is er langer niet veel positiefs waar te nemen.
 
Wat had je dan verwacht Slave?

Als er voor CLH senioriteit te vergeven is denk ik dat er voor een positie bij CLH je huidige senioriteit blijft, voor de rest is het gewoon achteraan aansluiten. M.a.w. als er bij CLH wat te vergeven is zit je dan nog goed maar voor de rest brengt het weinig.

Succes iedereen

Ik verwacht exact datgene wat je zegt, vandaar dat het me handig leek een 'heads up' te geven voor zover dat mogelijk is. Velen binnen CLH rekenen namelijk met een deel senioriteit wat ze mee kunnen nemen, als er daadwerkelijk een integratie gaat plaatsvinden.

De belangen van een 60-70 KTV-F/Os zijn erfahrungsgemäß beter vertegenwoordigd dan de interesses van CityLine. :dozey:

Maar het is niet zo dat ik er direct mee te maken ga krijgen dus doe er je voordeel mee.... of niet.... vrijheid, blijheid jongens :biertje:
 
...Daartegenover, als we met senioriteit null geintergreerd zouden worden, en ook binnen CLH is mijn senioriteit voor een upgrading pleite, dan ga ik echter ook een rechtzaak aanspannen. Mijn kansen zijn dan redelijk (om binnen CLH tenminste mijn senioriteit te behouden)...

mee eens.


...want het kan niet zijn dat een externe club/firma/beroepsgroep mijn ontwikkelingsmogelijkheden beperkt of ontneemt.

Niet mee eens ---> KTK/VC doet al jaren niets anders. Sterker nog het is hun primary mission in life om 'the lesser' te boycotten en zich parasitair te gedragen. Exact de reden waarom ik die club de rug heb toegekeerd.

Succes ermee in elk geval.
 
Ja, dat klopt.

Maar ik bedoel meer, dat een rechter mij gelijk zal geven, dat was tenminste de gang van zaken recentelijk in Duitsland (aldus mijn juridisch adviseur).

@oboema: volgens ons alom geliefde GF Froese is een model analoog Germanwings te verwachten, omdat de Vorstand zelfs iets meer geld dan Germanwings aangeboden had. Maar hij weet dat natuurlijk niet zeker! Ik denk eerder dat jij gelijk hebt...maar wachten we het af...
 
Hoi dlh21a, mijn gerucht is de uitkomst vd zitting na die van 29 t/m 31 mei. nl die van 18 juni. Maar goed, wie wil in godsnaam nou clh aandelen kopen? P´cies niemand.
 
maar op de 28e heb je van GFF de info over de meeting van 29 t/m 31 mei gekregen!??

PS hij zou toch een co als rechterhandje gaan krijgen; wie is de gelukkige geworden eigenlijk?

Hebben jullie al de nieuwste wisselontwikkelingen gelezen. EW gasten die voor onze neus naar Cargo en GW en Passage gaan wisselen? Het naaien gaat vrolijk door waar we bijstaan. Het wordt maar eens tijd om me langdurig ziek te melden?!
 
Yo Rob!

De FO-hulpje is Gregor Winkler geworden, hij heeft op de Betriebsversammlung zijn eerste publieke optreden gehad.

Enne...
nee, niet van 29 en 30 mei, maar er was een Flottenmeeting op 28 juni, en GF heeft toen de stand van zaken ("Streng Geheim!!!" ;) ) van de laatste telefoontjes en stand van zaken van deze dag doorgegeven....
Maar de algemene stelling was: we weten nog steeds niks, behalve dat gelukkig weer onderhandelt wordt (ondanks de door jou genoemde botsing), door de vervanging van de voormalige spreker van de KTK, en danwel achter de schermen.... en dat er binnen een maand of 2 een oplossing moet komen, want anders is de introductie niet meer 'darstellbar'! Dus de tijd dringt schijnbaar heel erg.
Meer heeft die ook niet gezegd...

Groetjes
 
Thx voor de update. O jee pappnase Winkler. Ach de Keulse incest moest natuurlijk doorgaan.

nog 12 legs en dan UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 
nee, niet van 29 en 30 mei, maar er was een Flottenmeeting op 28 juni, en GF heeft toen de stand van zaken ("Streng Geheim!!!" ;) ) van de laatste telefoontjes en stand van zaken van deze dag doorgegeven....


Tuurlijk , onze " Mister Flight Safety "( wat een gotspe ) gaat op een vlotte meeting de vliegers alles zitten vertellen wat'ie weet.
Laatst op pprune gelezen : How do you know if somebody in management is lying to you?Their lips are moving..
 
Back
Top