Motorrijders

Jup, foto is gemaakt voor onze oude woning. Ondertussen wel verhuisd, maar nog steeds in de buurt. Jij ook uit dezelfde buurt dan?
 
Geinig, maar niet mijn ding. Ik behelp me wel effe met de R1. :grijns:
Effe zorgen dat het lekker weer wordt mensen. Dan kunnen we zeker een stukkie gaan rijden.

@ Urfali:
Effe helmpie meenemen. Kun je mee achterop. ;)
 
Hahaha, volgens mij loopt de R1 van Beer harder in z'n 1 dan mijn motor in z'n 5:grijns: Anyway...zolang de route bochtig blijft hou ik hem waarschijnlijk wel bij;)
 
Hahaha, volgens mij loopt de R1 van Beer harder in z'n 1 dan mijn motor in z'n 5:grijns: Anyway...zolang de route bochtig blijft hou ik hem waarschijnlijk wel bij;)

Net over de 100 in z'n 1. ;)
In de bochten bij houden? Tijd om mijn pak uit het vet te halen en de kneepads op te warmen. :grijns:

@ Fuelflow:
Ik hoop ook dat ik het er te druk voor ga krijgen. :D
 
@ Surferboy: troost je, als ik nou op mn brommer ga (die mogen tegenwoordig toch ook op de weg?), die kun je met de SZR vast -net- bijhouden. Net zo gezellig toch..?!

@ H.H. Motorrijders blijft u vooral foto's plaatsen, een leuke actiefoto van je eerste knee-down (beter geen total-knee-down) of dat vergezicht in Frankrijk met motor en bepakking op de voorgrond. Anything, altijd leuk.

Of die keer dat je met je brommer naar Berlijn bent gereden :haha: . (brommers mag wel toch hier? de springplank naar de motor!)(volgende keer weer een motor). Tschuss!

brommer%20berlijn%20iv.jpg
 
Last edited:
Beer, ik dacht dat de R1 zo'n 120 tot 140 in z'n 1 deed? (afhankelijk van tandwielverhoudingen). M'n Thundercatje rijdt al zeker 80 in z'n 1 :p

Maar de toertocht, hoe klinkt 1 september?
 
Hahaha, naja...in z'n 1 is dan ook wat overdreven....170 haalt ie:grijns: Maar hij's wel lekker licht......159 kilo!:airforce: ('Tis dus ook gewoon een brommer, die gaan ongeveer even hard:haha: )

1 September klinkt super!

@ Beer: Als we zo gaan beginnen, dan neem ik de Supermoto van mijn broertje mee!;) :kiss: (Titanium op mijn laarzen slaan:grijns: )

@SMD: Zijn dat een C320 en een SS50? Zo ja, vette brommers! Heb ook een SS50 gehad!
 
Beer, ik dacht dat de R1 zo'n 120 tot 140 in z'n 1 deed?

Jup, haalt ie ook wel. Maar tegen die tijd heb je alweer andere problemen. Mijn voorwiel heeft namelijk ondertussen al meer vlieguren dan ik. :grijns:

@ Surferboy:
Neuh... gewoon je helm meenemen. Kun je mee achterop. ;)

1 september was voor Fuelflow niet gunstig had ik begrepen en die moet er natuurlijk wel bij zijn. Die is namelijk één van de aanstichters van de tocht. ;)
 
..@SMD: Zijn dat een C320 en een SS50? Zo ja, vette brommers! Heb ook een SS50 gehad!

Bijna..! De C320 is een CD50.
Leuk he dat 4-taktspul, ik heb er zelfs nog een winkeltje in gehad met onderdelen enzo, was toen echt in. De SS50 was toen natuurlijk wel de meest gewilde 4-takt, maar exotische modellen als C320 C310 en zo ook leuk. Ik heb er nog een paar bewaard op zolder, uit pure nostalgie.

Terugweg Berlijn - Apeldoorn op die CD50 in 1 dag gedaan :haha: ... Stukje Duitse Autobahn was even iets teveel van het goede maar voor de rest reed het lekker door :grijns:
 
Voor mij maakt het niet heel veel uit wat voor dag het is.....


Dat Honda viertaktspul is idd geweldig! Had een SS50 met zo'n rooie jubileum-tank!:airforce: Zat ook een Forza Marmitta-pijp op.......ben nog geen motor tegengekomen die dat ding kon overstemmen (qua hoeveelheid en diepte van geluid!:grijns: )
 
Dan wel geen actiefoto,

maar dit is m'n nieuwste aanwinst...

BMW.jpg


BMW K1100LT

Een toerbuffel, ga er ook elke maand mee naar Engeland en terug.
Een motor voor de wat oudere piloot zullen we maar zeggen :grijns:

En mocht het uitkomen dan gaan ik ook mee voor een tochie! :biertje:
Als het maar niet te hard gaat... ;)

Ben erg in mn noppies met deze "bike" en BMW was tenslotte van origine
een vliegtuigmaker.

The BMW logo is symbolic of a white propeller blade against a blue sky.
It reflects the origins of BMW as a maker of military aircraft engines during the
first world war
.,

Heb ook Honda CB1100F gereden ooit en begonnen op een Yamaha DT 400...
uiteindelijk naar BMW R100RT overgestapt toen ik tegen de 30 liep...

In Afrika weinig motor gereden afgezien van een Honda XR200R,
weer in Nederland een K75LT gereden en nu ingeruild voor bovenstaande bike.

Bevalt goed!

Ik zie wel of het me (een keer) lukt om mee te toeren,

GRtz vanuit Zeeland, VF
 
Voor mij wordt de tour-tocht waarschijnlijk een no-show......szr'etje lekt (veel) olie,vanuit de versnellingsbak......:traantjes
 
Back
Top