Stella opleiding augustus

bramgast

New member
Heey,
dit leek mij een handige topic om te kijken wie allemaal in de augustus klas komen, vanaf 23 augustus dus;)

groeten bram
 
Heey,
dit leek mij een handige topic om te kijken wie allemaal in de augustus klas komen, vanaf 23 augustus dus;)

groeten bram

Dit lijkt me eigenlijk eerder de septemberklas, ik zelf begin 27 augustus bij de NLS en dat is iig de septemberklas.
 
Hey,

Ik ben gisteren aangenomen, en zal ook 23 aug beginnen. Alleen de medical nog.

Gr.
 
Gefeliciteerd DME123!

Ik begin in September.. zie ik je dan wel. Uitgaande dat je medical geen problemen oplevert.

Groet,
Michael
 
Als een klas op 23 Augustus begint, is het toch een Augustus klas... Snapt de NLS zelfs dat al niet...?
Zou je niet toch naar Stella willen? ;)

Ciao
 
Gefeliciteerd!! Gaan jullie ook naar de presentatiedag van de bank 5 juli??
 
yeess een dame in de klas:D is toch wel goed hoor vind ik;)
ik ben 6 juni al naar de voorlichting geweest en het uniform passen:p wat een gedoe dat uniform haha:p
mr ik zie jullie allemaal wel in augustus..
hebben jullie btw al een huisvesting?
bram
 
ik heb nog niet iemand uit onze klas ontmoet volgens mij
we moesten van het uniform alle maten passen. Dus truien passen, colbert, pilotenjack, broek, schoenen.
ach is wel leuk opzich.
 
ik heb nog niet iemand uit onze klas ontmoet volgens mij
we moesten van het uniform alle maten passen. Dus truien passen, colbert, pilotenjack, broek, schoenen.
ach is wel leuk opzich.

Worden die maten opgemeten? Of zijn het gewoon standaard maten, zoals een M of S ofzo?

Wat zit er eigenlijk allemaal in zo'n kledingspakket? Hoorde dat het best uitgebreid was, van stropdas tot sokken enz.
 
Ik heb wat gehoord van: Pantalon, overhemd, stropdas, sokken, t-shirt onder het overhemd en een jack.

Iemand die dit uit 1e hand kan bevestigen?
 
Last edited:
ja klopt hoor, je hebt 3 soorten pakketten die je kan kiezen
je hebt pakket A, dat is voor de mensen die al een andere opleiding bijv. hebben gedaan, daar zit het minimaal aantal kledingstukken in.
Iedereen die begint kiest pakket C
dan heb je 1 colbert
5 paar sokken
5 overhemden, met keuze uit lang of kort
1 trui
1 pantalon
1 stropdas
1 jack
1 paar schoenen
dit was het dan dacht ik.
verder hebben ze daar dus idd standaart maten zolas M en L. En deze pakketten mag je dan 3 weken later bij Stella weer ophalen
 
En mag je die houden als je de studie hebt afgerond? Misschien een rare vraag maar het zou natuurlijk erg leuk zijn!
 
Heey,

Ook ik begin in augustus!! Nog even flink vakantie vieren en dan beginnen maar haha, heb d'r zeker zin in!

Groeten Wouter
 
ik zou het niet weten Marty of je de kleding mag houden, k zou het wel verwachten, want je legt er wel even 750 euro voor neer.
 
Back
Top