Oefen Persoonlijkheidsonderzoek

Hahaha...ja ik vind um ook leuk!...maarja idd, er is geen vergelijkingsmateriaal
 
Hallo beste Airworkers!

Ik heb een beetje op internet rond zitten neuzen en kwam toevallig een instrument interpretatie test tegen van de US Airforce. Het vliegtuigje is in deze test in ieder geval een stuk lelijker als in de test van Tomcat dus wat dat betreft komt het misschien meer in de buurt.

Hier wat voorbeelden:

instrument1.gif


whichsideofjet.gif


Zou iemand die zijn PO1 al heeft gehad kunnen vertellen of dit er een beetje op lijkt?
 
Ik moet wel zeggen dat ie best onduidelijk is maar de strekking van het verhaal is hetzelfde als hierboven.

Gr!
 
Ikzelf heb vandaag PO-1 behaald, en ik heb wel veel gehad aan de oefentest die op i'net staat. Wel is het belangrijk dat je je niet teveel vastpint op het uiterlijk van de oefentest. Je moet vooral zorgen dat je het principe van de twee meters snapt, en dat je de gegevens weet te combineren. Wanneer je dit kunt is de officiele test geen enkel probleem.
 
Last edited:
Hallo beste Airworkers!

Ik heb een beetje op internet rond zitten neuzen en kwam toevallig een instrument interpretatie test tegen van de US Airforce. Het vliegtuigje is in deze test in ieder geval een stuk lelijker als in de test van Tomcat dus wat dat betreft komt het misschien meer in de buurt.

Hier wat voorbeelden:

instrument1.gif


whichsideofjet.gif


Zou iemand die zijn PO1 al heeft gehad kunnen vertellen of dit er een beetje op lijkt?

Dit komt in al meer in de buurt dan de oefentest die online staat.
 
Last edited:
hee mensen. Ik heb poI ook over gedaan. Ik was gestruikeld op de 3d test, beter bekend als het taartpuntje. En met kleine oefeningen kun je de test met de taartpunt prima halen. Maar helaas viel ik alsnog af op het gvss. Maar gamen heeft denk ik weinig invloed op je hand-voet-oog coordinatie!. Als je wil, heb ik nog wel iets leuks om dat te oefenen. Is een heel eenvoudige oefening, maar voor mij zeer doeltreffend. Stuur maar een pm wie wil. Zeg wat je er van vindt en wie weet is het nog handiger dan ik dacht.

Groeten,

LALA

Hoi Lala,
ik zie dat t al eventjes terug is dat je dit geschreven hebt.. maar misschien lees je t nog.
Dat oefeningetje voor hand-oog-voet coordinatie, heb je die nog? en zou je die misschien willen plaatsen?
Groetjes mdev
 
oefen test online

oefen test online

Ik vond deze test .

Mooie test maar ik ben het niet altijd helemaal eens met de antwoorden

er zijn er 2, een makkelijke (8 vragen) en een moeilijke (13 vragen)
Bij de makkelijke staat er steeds 1 fout terwijl alle antwoorden eronder als goed worden weergegeven. Beetje vreemd.
 
@ Blazko

In dat 'lelijke vliegtuig' hebben misschien jouw toekomstige testleiders van bijvoorbeeld de GVSS nog gevlogen hoor... :eek:fftopic:
 
Back
Top