Oefen Persoonlijkheidsonderzoek

Ja daar heb je gelijk in maar in die klu test volgensmij niet... Ik weet dit niet 100% zeker maar toch wel 80 % :p misschien iemand die dit kan bevestigen..?
 
@ Dune
Hij wordt overal zo genoemd.... (oa kennisbank)

Je hebt gelijk, ik zie het in de kennisbank staan. Ik snap echter nog steeds totaal niet wat dat specifieke testonderdeel 'instrument interpretatie' nou met persoonlijkheid te maken heeft, ten opzichte van de overige onderdelen van de PO1, maar goed, het zij zo ;)
 
Je hebt gelijk, ik zie het in de kennisbank staan. Ik snap echter nog steeds totaal niet wat dat specifieke testonderdeel 'instrument interpretatie' nou met persoonlijkheid te maken heeft, ten opzichte van de overige onderdelen van de PO1, maar goed, het zij zo ;)

Haha ja ik vond het ook raar..
 
Ruimtelijk denken hoort zeker wel bij je psychologisch onderzoek.
Bij de selectie voor de KLS op het IAP, bestond PO1 o.a. uit uitvouwen van vreemde kubusjes, die je in je hoofd moest vouwen zeg maar. :1855:
 
Superfra...Bij je laatste opgave van de oefentest doet-ie het niet..welk antwoord is daar goed? En welke antwoord is het goede antwoord bij de 2e opgave?
 
Weten jullie misschien ook enkele sites met oefentesten voor alle mogelijke testen die je krijgt bij de luchtmacht?...goede testen als het kan..

thnx!
 
Hallo Anouk, welkom hier :)

In de kennisbank staat een link voor een zelfgemaakte selectieve luistertest. Over het algemeen vinden de mensen die PO-1 gehad hebben de door de KLu gemaakte luistertoets iets rustiger en duidelijker. Schiet dus niet gelijk in de stress ;)

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6078
Op die pagina kan je de toets downloaden.

Er is ook een instrumenten interpretatie test hier ergens in dit topic volgens mij :)

EDIT: niet in dit topic helaas. Ik zal het wel even opzoeken..
 
Jawel, staat hier. Alleen is volgens mij de kusntmatige horizon iets anders in de KLu test. Rest kun je idd vinden in de kennisbank en hier op het forum.
Heb je al een datum voor je testen?
 
Ik heb binnenkort mijn PO1 en wil me er graag op voorbereiden, maar ik kan geen tests vinden om te oefenen. Kun jij me eraan helpen, aangezien hrt jou wel gelukt was en het voor jou een goede voorbereiding was.
 
Bedankt. Ja die luistertest en andere informatie over het PO1 had ik al gevonden. Maar zouden er ook testen zijn om met de horizon te oefenen (zoals de zelfgemaakte van superfa) en of nog andere coordinatie/ruimelijk inzicht testen?
 
is er eigenlijk ook een oefentest, van die 4e test, waarbij je twee plaatjes van een vliegtuig te zien krijgt en je dan moet aangeven wat het vliegtuig moet doen om in de positie van het tweede plaatje te komen? en wat moet ik me eigenlijk precies bij die test voorstellen?
 
@ allemaal

Ik ben nog bezig met die test af te maken wat online staat is een klein gedeelte.
Maar aangezien ik ook volgende week examens heb, heeft dat mijn eerste prioriteit.

Ik zal kijken wat ik kan doen !
 
HEy Jrz, om je vraag nog ff te beantwoorden: nee ik heb nog geen datum, maaaar ik heb ook nog niet gesolliciteerd...aangezien ik volgend jaar mijn vwo opleiding pas afrond. Ik denk dat ik na de zomervakantie, ± september ofzo, ga solliciteren!

De rest: bedankt voor de tips en links! allemaal super handig natuurlijk!

Superfra: neem je tijd gerust...wel willen natuurlijk niet dat je zakt op je tentamens!
 
Ach so... ah, tijd zat :) Ik heb toentertijd eerst nog besloten wat van het hele studentengebeuren te proeven :biertje:
 
@ anouk, misschien komen we elkaar dan nog wel tegen... heb precies dezelfde plannen :)
hoorde pas nog van iemand dat je ook al eerder kan solliciteren, in 5vwo dan... mja heb het nu beetje druk dus wacht nog liever
 
De overgang van 5VWO naar 6VWO staat volgens mij gelijk als een (soort van) HAVO-diploma, waarmee je dus aan de bak kan. Maarja, dat laatste jaartje kan je net zogoed afmaken? :kerst:
 
Het klopt inderdaad dat een overgangs bewijs van 5VWO naar 6VWO kan gelden als overgangsbewijs, wat gelijk is aan een HAVO diploma. Ik weet niet wat de regeling van de luchtmacht hiervoor is, maar ik weet wel dat je met VWO een MWO Vlieger kan worden, dus langere diensttijd. Gewoon voor VWO gaan dus, afmaken dat jaar! ;)
 
Back
Top