Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Ik en Thijs hebben 5 en 6 gevlogen gisteren. Nu is het afwachten op de uitslag van het CML.

Marcel moet nog 2 vluchten maken. Hij staat ingepland voor vrijdag geloof ik.

PVS 5 en 6 waren trouwens ook super vet.

Nog ff duimen voor de uitslag. :)
 
Hallo allemaal,

Ik ben Roy Perdaen. Ik ben sinds November 2006 bezig met keuren voor de KLu. Dinsdag 31 augustus heb ik Pvs 4 gevlogen. Dit was gelijk mijn laatste vlucht omdat ik genoeg had laten zien volgens de instructeurs. Dus nu afwachten op het telefoontje van het CML.

Weet iemand of er nog plaats is in de augustus klas?

En Aero-Rvdl hoe is jouw pvs nog verlopen. En weet je iets van Marcel en Thijs ?

Ik denk niet dat ze overstappen op de 4 vluchten maatregel als er geen plek meer zou zijn in augustus ;) Dus ik hoop dat je erbij bent!
 
Ik werd vandaag gebeld door Seppe, ze liet weten dat ze de augustus klas nog vol willen krijgen. Hij begint al op 13e, dat kan dus voor sommige een hele snelle PVS worden.
Ik sta nu onder voorbehoud ingepland op 06-08, zijn er nog meer die dan moeten vliegen?
 
@wat oudere airworkers

Voor zij die mij nog kennen: Ik ben na te zijn afgevallen op het gvss bij de KLu begonnen met de selectie voor de KLS en ben daar op het gesprek met de toelatingscommissie (COVA) alsnog afgekeurd. Dit ervaar ik als ERG zuur;). Zoals jullie wel zullen begrijpen. Dit is een goed moment om niet op te geven en verder te blijven kijken en te proberen. Heb dit jaar mijn vwo gehaald en mij niet ingeschreven voor een universitaire studie dus wat airschool selecties volgen is een prima bezigheid de komende maanden. Voor de mensen die nog in de selectie zitten bij de KLu vele succes en degene die gaan beginnen in aug ook veel plezier! Maak er wat van.. enne hopefully we'll meet someday

Groeten,

LALA
 
aangenomen

aangenomen

Goede avond iedereen.

Ik ben aangenomen :p: Ik mag 15 augustus beginnen.

Veel succes iedereen die de komende weken nog pvs hebben !!
 
Goede avond iedereen.

Ik ben aangenomen :p: Ik mag 15 augustus beginnen.

Veel succes iedereen die de komende weken nog pvs hebben !!

Gefeliciteerd man!! Hopen dat je nog even van je van je vakantie kan genieten voordat je aan de bak moet ;)
 
hey allemaal,

Ik heb vandaag VMO-2 afgesloten met de keuring bij oogheelkunde. Alles in orde :)

Ook met TTC gebeld, mag morgen komen voor de briefing... kan ik eindelijk vliegen, na 3 maanden uitstel. Zijn er nog meer die morgen middag de briefing hebben?

Veel succes iedereen verder, en hopelijk tot in augustus. :airforce:
 
hey allemaal,

Ik heb vandaag VMO-2 afgesloten met de keuring bij oogheelkunde. Alles in orde :)

Ook met TTC gebeld, mag morgen komen voor de briefing... kan ik eindelijk vliegen, na 3 maanden uitstel. Zijn er nog meer die morgen middag de briefing hebben?

Veel succes iedereen verder, en hopelijk tot in augustus. :airforce:

Zie je morgen, half 2 was de briefing toch?

Greetz,
 
@wat oudere airworkers

Ik ben na te zijn afgevallen op het gvss bij de KLu begonnen met de selectie voor de KLS en ben daar op het gesprek met de toelatingscommissie (COVA) alsnog afgekeurd.

Tsjonge da's ook zuur heb je het hele traject doorlopen inclusief GVSS, Psycho & Medisch en dan wordt je alsnog niet toegelaten. (wat was de reden? mag ook in een PM, wil zelf de selectie doorlopen voor DFA)
Tsja je kan het nu altijd nog bij andere scholen proberen... NLS (Hoofddorp), EPST, DFA, Stella.

Heel veel succes de mensen die PVS en GVSS moeten doen, helaas ben ik bij de KLU niet verder gekomen dan GVSS.
 
@KawaSan

Ja, mijn medisch had ik nog niet gedaan, maar aangezien daar toch 99,9% doorkomt zag ik dat niet als een drempel. Maar ik kijk verder. NLS of EPST.. en als dat niet lukt dan geef ik het op:p

Groeten,

LALA
 
Even een vraag aan de mensen die 15 augustus moeten starten.. Ik heb vorige maand een brief gekregen waarbij ik een mailtje moest sturen naar de studentenadministratie. Ik heb toen direct de mail verzonden.. Heb tot op heden nog geen mail terug gehad met de digitale formulieren. Heeft iemand van jullie deze formulieren wel al per mail ontvangen? Zo ja, welke formulieren zijn dit? Alvast bedankt, en tot volgende week woensdag!!
 
@wat oudere airworkers

Voor zij die mij nog kennen: Ik ben na te zijn afgevallen op het gvss bij de KLu begonnen met de selectie voor de KLS en ben daar op het gesprek met de toelatingscommissie (COVA) alsnog afgekeurd. Dit ervaar ik als ERG zuur;). Zoals jullie wel zullen begrijpen. Dit is een goed moment om niet op te geven en verder te blijven kijken en te proberen. Heb dit jaar mijn vwo gehaald en mij niet ingeschreven voor een universitaire studie dus wat airschool selecties volgen is een prima bezigheid de komende maanden. Voor de mensen die nog in de selectie zitten bij de KLu vele succes en degene die gaan beginnen in aug ook veel plezier! Maak er wat van.. enne hopefully we'll meet someday

Groeten,

LALA

A MAN wat zuur. Gelukkig zijn er nog andere vliegscholen, zowel in Nederland als in het buitenland! Ik spreek je nog wel op MSN.

Even een vraag aan de mensen die 15 augustus moeten starten.. Ik heb vorige maand een brief gekregen waarbij ik een mailtje moest sturen naar de studentenadministratie. Ik heb toen direct de mail verzonden.. Heb tot op heden nog geen mail terug gehad met de digitale formulieren. Heeft iemand van jullie deze formulieren wel al per mail ontvangen? Zo ja, welke formulieren zijn dit? Alvast bedankt, en tot volgende week woensdag!!

Ik heb ze al wel. Heb je gecheckt of je het wel naar het goede mail-adres hebt gestuurd? Het is een redelijk lang mail-adres dus misschien heb je iets verkeerd overgetypt.

Je krijgt trouwens een mail terug met 16 bijlagen, waarvan je er 12 moet invullen. Weer een lekker karweitje dus ;) Volgens mij is het vrij handig dat je die formulieren alvast invult, want anders moet je dat op de KMA allemaal doen. Als je het via e-mail invult, hoef je op de KMA alleen maar 12 handtekeningen te zetten en dan ben je klaar. Als ik jou was zou ik iig ff contact opnemen met iemand van de administratie.
 
hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en heb echt ontzettend veel info van dit forum gehaald waar ik iedereen alvast voor wil bedanken. Vandaag mn GVSS gehaald dus denk dat het nu wel zin heeft om me op te laten nemen in de SvZ :) Even voor de statestieken, 2 van de 4 waren door...
owja, ben volgens mij een van de weinigen die bij de marine gesolliciteerd heeft :)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top