Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Nee, over het algemeen sluit de EMVO wel direct op de KMA aan, maar niet op de States. Niet iedere opleiding begint op hetzelfde moment, de jongens voor de Chinook zijn nu al aan het pakken want die gaan in September al weg.

Die tijd tot de States wordt gevuld met werkzaamheden ergens binnen de KLu.

GJ
 
Zo, dat wordt afzien vanaf woensdag... vooral qua klas! Wat een figuren daar... één dagje was net te doen, maar zon hele opleiding... damn :D
 
Vandaag 4 van de 5 VMO2 onderzoeken kunnen afronden. Laatste, neurologie, staat gepland voor 6 september.
 
Zo, dat wordt afzien vanaf woensdag... vooral qua klas! Wat een figuren daar... één dagje was net te doen, maar zon hele opleiding... damn :D

Heb je kleding gepast in Utrecht o.i.d.? Dat je al een indruk hebt qua klas, bij mij viel 't opzich wel mee toen 'k ging. :)
 
Heb je kleding gepast in Utrecht o.i.d.? Dat je al een indruk hebt qua klas, bij mij viel 't opzich wel mee toen 'k ging. :)

Nah, o.a. via dit forum afgelopen zondag met een deel afgesproken; wezen karten en daarna nog ff terrasje gedaan. Geen bericht van gehad dan? :(

he, Jrz... wel de SvZ beetje bijhouden he... ik ben klaar en kom ook 15 augustus ;)

Aye, aye chef!


(Al een nieuwe vrijwilliger om de SvZ bij te houden? :p: )
 
Voor de stand van zaken

Voor de stand van zaken

Hoi JRZ

Je mag mij ook voor de augustus klas neerzetten bij de SvZ :D

Greetz,
 
Wegens omstandigheden heb ik helaas niet op kunnen komen in de Augustus klas. Niet te zeggen of er nog een nieuwe kans komt.
 
Erg jammer om te horen Uncle. Ik hoop voor je dat je nog een kans krijgt, het zou zonde zijn als je al die tijd aan ites gewerkt hebt waar je uiteindelijk nog niet mee verder kan. Veel geluk!
 
@Uncle

Vanwege omstandigheden van jouw kant neem ik aan. Of had het nog te maken met de februarie klas situatie?

Groeten,

LALA
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top