Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Ik wacht nog op een uitnodiging voor po1, spannend spannend :)

Even voorstellen dan maar gezien het mijn eerste post is hier op het forum. Mijn naam is Andrew, 21 jaar oud en studeer nu af voor mijn HBO opleiding. Vorige week mijn sollicitatie voor de KLu op de bus gedaan en ook ingeschreven aan de UVA. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de KLu maar je weet maar nooit dus ik begin dan gewoon aan een universitaire opleiding.

Kan niet wachten! Hoop voor jullie dat het snel eens goed weer is om te vliegen.
 
Welkom op het forum Andrew! Veel succes met het wachten op PO-1. Uit voorgaande reacties kan je afleiden dat de uitnodiging zo'n 2 tot 3 weken op zich laat wachten.. als ik het goed heb ;)

Jrz, het schiet niet echt op zo he, straks mis je de Augustus klas nog :p:
 
Ik sta nu 'in principe' voor de 20e op de planning van de PVS, nu hopen dat het weer vliegbaar wordt volgende week idd!!!
 
Hallo iedereen!!

Terug aangekomen vandaag, en de GVSS gehad.
Ik ben ontkoppeld, ik ben tot vlucht F gekomen. Het was hard werken, en echt super gaaf!! Ik heb echt 3 dagen vollop genoten en ik vond de SIM geweldig!!

Maar helaas houdt het voor mij hier op. Ook al had ik dat liever anders gezien!!

IEDEREEN SUPER VEEL SUCCES MET KEURINGEN E.T.C.!!

hartelijke groet,
 
jammer man, maargoed.. tenminste de F-vlucht gehaald

wat ga je nu doen dan?

en bedankt voor het succes :) ik heb alleen nu meer aan goed weer ;)
 
Ik ga sowieso geen KLS of iets dergelijks.. dat durf ik niet. Ik ga naar het HBO.. een saaie opleiding doen.

Ik kan je wel vertellen ik ben er kapot van!

groeten,
 
begrijp ik wel man!, ik heb 4 juli GVSS, als ik dat niet red zal ik ook super teleurgesteld zijn!,maargoed life goes on mate! succes op je HBO studie
 
jah thnx mensen..!!

especially Uncle thnx voor je waardevolle info...!!

En jongens jullie allemaal succes met de selecties, en een hoop respect voor diegene die het fixen!!

Groet,
 
Hoi Onitsuka,

Je hebt je de afgelopen maanden bijzonder sportief en enthousiast opgesteld in de selecties en op dit forum. Ik vind het bijzonder spijtig voor je dat je bent ontkoppeld in de GVSS. Maar je mag jezelf dapper waarderen dat je het zover hebt geredt en dat je de lef hebt gehad om het te proberen. Veel succes gewenst met dat waar je je vanaf nu af aan mee gaat bezig houden!

Met vr.gr.
Godfried B.
 
GVSS

GVSS

Ontkoppelt???? Is dat een nette manier om te zeggen dat je het niet gehaald hebt?

Dat klopt. Het is een term dat ze bij het CML gebruiken.

Je kunt in principe na iedere vlucht tijdens GVSS ontkoppeld worden, oftwel ze sturen je naar huis met een bindend negatief resultaat voor het GVSS.
 
Ik heb zelf net maar even gebeld naar TTC Seppe om te kijken hoe de planning voor PVS ervoor stond. Ik wordt nu zelf ook verschoven van 18 juni naar 28 juni. Met dit tempo wordt het straks krap aan met de augustus klas.

Had ook maar gelijk gevraagd of er nog groepen naar Frankrijk gingen, maar het weer was daar net zo slecht als hier dus dat zit er voorloopig ook niet in.

We wachten maar weer geduldig af.
 
Hoi Onitsuka,

Je hebt je de afgelopen maanden bijzonder sportief en enthousiast opgesteld in de selecties en op dit forum. Ik vind het bijzonder spijtig voor je dat je bent ontkoppeld in de GVSS. Maar je mag jezelf dapper waarderen dat je het zover hebt geredt en dat je de lef hebt gehad om het te proberen. Veel succes gewenst met dat waar je je vanaf nu af aan mee gaat bezig houden!

Met vr.gr.
Godfried B.

Godfried, echt hartelijk bedankt dat vind ik echt erg leuk om te horen!! Dit soort posts doet de mens goed!

En echt iedereen zet em op, als je motivatie 100 is dan ben je er al voor 90%!!
HEEL ERG VEEL SUCCES MENSEN, om bij het mooiste bedrijf ter wereld te komen!!

Met vriendelijke groet,

Onitsuka
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top