Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
veel te mooie vrouwen, vrouwen zijn nooit te mooi! zeker klser?!?:kerst:

Bier maakt ze trouwens wel mooier!!!!

En als je veel bier drinkt wordt je vanzelf een beetje vrouw, je krijgt tieten en je gaat raar lullen!

Goed on topic:

Waar blijft de wijn?

Je gaat er slap van lullen en slecht autorijden bedoel je..:biertje:


*zet zijn eigen blauwe bank maar voor alle andere banken en gaat lekker links op de bank zitten. Links op de blauwe bank vóór alle andere banken zit nou eenmaal toch het beste...;) *
 
Niet zeiken.

De KLS is gewoon de beste school! Punt!

[


KLS is de beste van Nederland. OAT van Europa.

Ondertussen zit Q-Nimbus telefonisch oneerbare voorstellen aan de dames uit z'n telefoonlijst te maken, ondertussen luid brallend dat dit topic een 5 sterren rating moet krijgen. Want Q-Nimbus houdt wel van sterren.

Groeten,

Q-Nimbus (die trots is op z'n eerste studenten die de Compressed Beer Course hebben gehaald.)
 
Q-Nimbus (die trots is op z'n eerste studenten die de Compressed Beer Course hebben gehaald.)

* Beer poetst zijn diploma nog een keer en geeft Q de beloofde 5.000 euro. Weer een curcus.... euh... curzus... sjit... euh... vak dat ik heb gehaald zonder studeren.

Biertje voor de vroege ochtend dan maar? :biertje:

Oh ja... Stella studenten zijn gesjeesde KLS-ers.
Even kijken of we nu de discussie een beetje op gang kunnen helpen, want ik denk dat de topicstarter het spoor compleet bijster is.
Tevens staat er maandag in de Telegraaf:

"Vliegers massaal aan de drank tijdens een site-down actie!"
 
Of AB schrijft een column over vliegers en vergelijkt ze met Hells Angels :grijns:
 
Por rent als een gek naar de bank, gaat languit liggen zodat er niemand meer op kan :biertje:
 
0.50€ per worstje, 0.25€ als ze zich afkeren tegen alles wat blauw, duur en uit drie letters bestaat.

*relax verschuilt zich achter zen barbecue met een biertje van Beer*
 
Por neemt een koelbox mee met drank en wat lekkere hapjes, waar ik dan maar van ga smullen :biertje:


EDIT: Ik begin jullie, vrije markters, niet aardig te vinden ! :p:
 
Nadat Q-Nimbus in een vreemd bed is wakker geworden, strompelt hij naar huis. Onderweg komt hij FD tegen, die een beetje hinkend loopt. Eenmaal thuis gekomen kleedt hij zich om en gaat naar Schiphol om te werken, onderweg jaloers op de mensen op de terrassen. Maar, vanavond om een uur of 11 is hij er weer bij!
 
Por rent als een gek naar de bank, gaat languit liggen zodat er niemand meer op kan :biertje:


Flash neemt een nieuwe bank mee en gooit die bovenop die arrogante por. Op deze bank passen zeker 50 mensen.....doet het al een beetje pijn por.....?:biertje:

Op de bank staan een paar kratjes bier en gratis hamburgers voor op de bbq!

Flash neemt ook nog een klein vuurtje mee om de bbq wat warmer op te stokeN:

de kls is kut... en levert alleen maar piloten af die niet goed genoeg zijn om de stuurknuppel beneden fl200 vast te houden!!!

Nu even genieten van het vuur............met een biertje!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top