Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
* Porvaros ruimt de popcorn op en verbaast zich over het kinderlijke gedrag van Relax. Porva schuift ook gelijk een stoel aan, omdat het erg krap begint te worden op de bank :biertje:

*Relax geeft Porvaros een biertje*
Wat een lelijk blauw vliegtuig
 
........van veel te mooie vrouwen :biertje:

veel te mooie vrouwen, vrouwen zijn nooit te mooi! zeker klser?!?:kerst:

Bier maakt ze trouwens wel mooier!!!!

En als je veel bier drinkt wordt je vanzelf een beetje vrouw, je krijgt tieten en je gaat raar lullen!

Goed on topic:

Waar blijft de wijn?
 
Jaa goed dat je het zegt. Ach, Porvaros komt er al weer aan met wat wijn, maar wel 7,80 euro per glas :biertje:
 
veel te mooie vrouwen, vrouwen zijn nooit te mooi! zeker klser?!?:kerst:

Bier maakt ze trouwens wel mooier!!!!

En als je veel bier drinkt wordt je vanzelf een beetje vrouw, je krijgt tieten en je gaat raar lullen!

Goed on topic:

Waar blijft de wijn?


Beauty is only a lightswitch away....
 
Dat wordt dus op de grond zitten/buiten staan voor mij?
(Als toekomstige KLSer, alleen grading-ervaring en bier dat te warm is geworden in de auto door de zon?)
 
Dat wordt dus op de grond zitten/buiten staan voor mij?
(Als toekomstige KLSer, alleen grading-ervaring en bier dat te warm is geworden in de auto door de zon?)

Nee... jij krijgt een mooi plaatsje... want als toekomst KLS-er wordt jij het volgende gespeks onderwerp. :grijns:

Biertje? :biertje:
 
Als je dat bier nou naar binnen had gebracht toen het nog koud was, had je vast een plekje op 'de' bank gekregen !!
 
Tja....
Het krat kan ik in ieder geval nog als zitplek gebruiken!
Voor de rest.....profiteren?:passed:



@ Beer: Yup....is die dan wél koud?
 
EPST-ers en MVVL-ers moeten eerst een Compressed Beer Course doorlopen voor ze op de bank mogen!

hahahaha, :haha: hahahaha. :biertje: Die Fredie fabriek staat niet voor niets zo dichtbij. Die cursus heb ik helemaal niet nodig! :biertje: :yeehaa:

Grtz Mike5
 
Ik zie het gebeuren, het wordt veel te druk op die ontzettend doorgezakte bank waar uitsluitend bier op gedronken wordt van jullie ;)

Waarom komen jullie niet in mijn riante zithoek zitten waar uitsluitend whiskey gedronken wordt? Owja entry requirements: no minimum hours, no need to pay whiskey-40% type rating.
 
Ja maar je vergeet er wel even bij te zeggen dat je vanaf die zithoek geen zicht hebt op de TV-show waar we juist allemaal voor op de bank zijn gaan zitten!
Beetje verkopen van lucht als je het mij vraagt!

Edit: mensen die nog kunnen kiezen uit de plaatsen:
Kies gewoon voor de plek waar je je het fijnste bij voelt!
Ofje er nou een baan mee krijgt of niet!
(sarcasme-modus UIT)


*Zo... en nu nog maar een 2e kratje uit de auto gaan halen... het gaat snel zo!*


- ps: BrEzaH is voor homo's
 
Last edited:
Die snorremans van Stella roept altijd dat je naar zijn school moet komen 'omdat het zo gezellig is'... yeah dude... daar ben ik naar op zoek... een school waar ik een ton voor neer moet leggen, omdat het zo gezellig is!!! Oja en stella heeft contacten met alle vliegtuigmaatschappijen van At/mZ dus dat zit ook wel goed...
Toch ben ik nog steeds van mening dat de KLS het beste is, ookal zijn dat arrogante kleutzakken die niet gezellig zijn en niet lekker plat praten en de KLS heeft ook al geen contacten met alle vliegtuigmaatschappijen van At/mZ... hmm ik lijk wel gek...:confused: :1855:
*loopt even met een biertje naar buiten om te kijken of er op straat nog mensen lopen die mee kunnen discussieren*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top