Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
oja....en ik lust wel bier hoor... :biertje:

Krijg je niet... jij hebt een veel te lang verhaal getikt. Veel lezen en veel drinken gaat niet samen. Sorry, we hebben je plaatsje op de bank verkocht aan KLS-er zonder baangarantie. :grijns:
 
Last edited:
?

?

Er zijn een aantal verhalen verteld door docenten die op uitnodiging van de KLS daar ooit een aantal weken les hebben gegeven omdat er een tekort was aan docenten in eelde.

Zoals de persoon in kwestie vertelde is de overeengekomen lestermijn niet voldaan omdat het lesgeven onmogelijk was. Er bleken toch wel een aantal luie, al dan niet arro mensen de les te vergallen en waren niet bereid iets zelf te doen.

Dit is waar dat op neerkwam, alleen wat genuanceerder verteld. NOGMAALS, dit is niet mijn mening.
 
?

?

sterker nog:

goed voorbeeld van (misplaatste)arrogantie bij mij op de NLS van wat jongens in hun 1e week op school..



Aantal jongetjes die door head of training werden aangesproken over hun kapsel en het verzoek eens naar de kapper te gaan omdat ze een nonchalant hockeykapsel compleet met matje (zonder discussie over hockey te starten) hadden.... er werd toen serieus geantwoord dat afknippen en een fatsoenlijk kapsel aanmeten onmogelijk was omdat het niet mocht van hun modellenburo....... tsjaa...DAT is pas Arrogant met Hoofdletter

Maargoed, natuurlijk blijft de NLS te BEEK wel gewoon de beste school van NL he jongens!

Thumbs heeft inmiddels zelf meegebracht klapstoeltje neergezet en een kratje geel kon er ook nog wel vanaf...mag ik wel naast je zitten BEER? haha...
 
Ik ken zelfs een verhaal van wat ballen op de nls die aangesproken werden op hun kapsel en het verzoek eens naar de kapper te gaan omdat ze een nonchalant hockeykapsel (zonder discussie over hockey te starten) hadden.... er werd toen serieus geantwoord dat afknippen en een fatsoenlijk kapsel aanmeten onmogelijk was omdat het niet mocht van hun modellenburo....... tsjaa...DAT is pas Arrogant met Hoofdletter


Belachelijk!!!! Dit getuigt van discriminatie en arrogantie van de NLS. Waarom mogen vrouwen wel met lang haar of krullebol rondlopen en deze 'goeduitziende' heer mag dat niet????

*Chucky vraagt aan het bankje of het vuurtje heet genoeg gestookt is.......
 
EPST-ers en MVVL-ers moeten eerst een Compressed Beer Course doorlopen voor ze op de bank mogen!

Q-Nimbus heeft ook een keer z'n haar af moeten knippen, want hij zag er meer uit dan een 'playboy rather than a professional pilot'. Q-Nimbus' antwoord: 'iedere piloot is een playboy, maar niet iedere playboy is piloot'. Werd niet gewaardeerd.

Keep them coming!

Q. (die nog steeds verdrietig is van het feit dat z'n corporale mat er niet meer is)
 
--toekomstig stella studentje ploft neer in de zitzak in hoek en kijkt hoe de "seniors" hun school als beste aanprijzen. --

herindert hem aan vroegah op z'n schooltje:
"mijn vader is veel sterker dan jouwes! mijn powerranger is veel sterker!" enz.enz.
ik blijf wel in de hoek zitten met een biertje in de hand.
mischien leer ik hier nog wat van...
 
Thumbs heeft inmiddels zelf meegebracht klapstoeltje neergezet en een kratje geel kon er ook nog wel vanaf...mag ik wel naast je zitten BEER? haha...

Sure... you can be my wingman anytime. :D

Oké, nog eentje dan...
Als je tijdens de KLS GVSS niet ondersteboven boven een andere kist kan vliegen terwijl je de titelsong van Top gun luidkeels brult, ben je de titel "KLS-er" niet waardig. :grijns:

*Beer trekt nog effe een biertje open en verbaasd zich over het uit blijven van de explosie. Misschien kunnen we nog meer mensen beledigen??
Ik heb 737 nog niet gehoord... waar blijf je nou??
 
*Beer trekt nog effe een biertje open en verbaasd zich over het uit blijven van de explosie. Misschien kunnen we nog meer mensen beledigen??

*Relax gooit popcorn*

Een school in NL? Geld teveel voor de baas zijn nieuwe buitenverblijf ofzo!
US all the way...

*Relax stop even met popcorn gooien en legt zich even languit wachtend op het vuurwerk*
 
Nog even wat extra steken uitdelen...

En daarna niet aan het bier, moet nog leren helaas:S

Maar ik snap niet waarom iedereen de mensen van de KLS zo arrogant vind. We zijn toch ook gewoon de beste?

(p.s Thumbs on fly, neem aan dat het tijdens de periode van de oude directeur was?)

PrimAir
 
KLS - lelijk uniform, mooie wing.
EPST - mooi uniform, lelijke wing.
MVVL - net niet.
Stella - wannabe's, plat praten, ongestreken overhemden.
NLS - Mooie Portugese dames!

Q. (die op de whiskey overgaat en moeite heeft niet van de bank af te vallen)
 
sterker nog:

Aantal jongetjes die door head of training werden aangesproken over hun kapsel en het verzoek eens naar de kapper te gaan omdat ze een nonchalant hockeykapsel compleet met matje (zonder discussie over hockey te starten) hadden.... er werd toen serieus geantwoord dat afknippen en een fatsoenlijk kapsel aanmeten onmogelijk was omdat het niet mocht van hun modellenburo....... tsjaa...DAT is pas Arrogant met Hoofdletter

Thumbs On Fly, is dat toevallig in 2005 geweest? Ken wel een kerel die aan jouw omschrijving voldoet. Ene D.C.????
 
* Porvaros ruimt de popcorn op en verbaast zich over het kinderlijke gedrag van Relax. Porva schuift ook gelijk een stoel aan, omdat het erg krap begint te worden op de bank :biertje:
 
Koenemans vraagt zich af of er nou nog echt vuurwerk komt of dat ie zelf die zak met illegale strijkers maar weer uit de achterbak moet halen...
 
SNOCLO vraagt zich af waarom er nog zoveel mensen binnen aan het 'surfen' zijn terwijl het op het strand ook kan met een Corona, citroentje en de aanwezigheid van veel te mooie vrouwen :biertje:

SNO is wederom te laat begonnen met het wegwerken van het bierbuikje......die zomer komt ook steeds vroeger! Lang leve de global warming ;-) Ik hoopte stiekem dat bierbuikjes dit jaar in de mode zouden komen, maar helaas......

SNO gaat even kijken of de brandwonden na een dagje strand eerstegraads of tweedegraads zijn....:mad:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top