Bekende personen met brevet

Morgan Freeman (hij speelde God in de film Bruce Almighty) vliegt een Citation en Brian Holland (zanger van de band The Offspring )vliegt single pilot een CJ2
 
Haha, wilde je eigenlijk net nomineren T&G, maar nu kun je het vergeten! Veramerikaniseerde arrogantie van je !!! :grijns:
 
1989, Lille airport.

Ockels was in dichte mist opgelijnd met een mooney, terwijl er een airbus A320 (niet van trans) op short finals zat. Die clipte uiteindelijk zijn dak. Ockels ontkent nog steeds dat hij fout zat.

:)


Hij heeft ooit nog eens willen opstijgen met een surfplank onder zijn vliegtuig, zijn redenering was dat het aerodynamisch geen effect zou hebben........

Dan eentje voor de mensen uit de UK:
Sir Allan Sugar. (de engelse Donald Trump)
Heeft zijn eigen vliegtuigen die hij niet zef vliegt (Citation en Legacy) maar is een ppl'er met IR
 
Mark Evans (plane & chopper is born)

Het wordt al moeilijk nieuwe namen te verzinnen.
Misschien moeten we het omkeren ... welke piloten zijn BN-ers geworden.

Anthony Fokker
Martin Schröder
Benno Baksteen
...


Neerlands hoop in bange red bull dagen?

dhr F Versteegh?
 
neil armstrong ( first man on the moon), kreeg z'n brevet op z'n zestiende. Begon op z'n 15de met vlieglessen.

lorenzo lamas: helikopter+single/multi engine

Kurt russel, ook single en multi engine dacht ik.

john kerry, amerikaanse senator, ook single en multi engine.
 
als toevoeging aan dit topic heb ik 3 foto's geplaatsts in de fotogalerij (Luchthavens) van het vliegveld en het huis van John Travolta in Greystone, Florida. De foto's zijn door mijn vriendin genomen tijdens hourbuilding in december 2007.
 
Haha dat is echt de eerste persoon die ik naar voren zou halen :airforce:

Iemand uit de gouden kooi had toch ook PPL of was ermee bezig,, ben alleen zn naam ff kwijt.

Slaap lekker,

Klopt, Brian was ermee bezig maar af hij de opleiding volledig heeft afgemaakt durf ik niet te zeggen!
 
Voor de motorsportliefhebbers:
Karl Muggeridge (Wereldkampioen Superbike) PPLer in Australie.

Voor de Engelse/droge humor liefhebbers:
Stephen Fry (Bit of Fry and Laurie, Black Adder, etc) vliegt zn eigen klassieke dubbeldekker.
 
Paul Rosenmöller in bezit van PPL ?

Paul Rosenmöller in bezit van PPL ?

Ik heb gehoord dat ons aller ex-GroenLinks voorman soms in Belgie zijn vleugels uitslaat.
Er breekt natuurlijk een giga rel uit als dat waar is en de groene partij zal er ook niet al te blij mee zijn, daarom gebeurd het in het hoogste geheim...

Maar is het zo, heeft Paul R. een brevet ? En wie o wie wil er evt een mooie foto van maken voor het nageslacht, mocht het zo zijn uiteraard... :grijns:
 
He he he, dat zou wel een goede zijn. En maar zeiken dat wij te veel peut verstoken in de auto. :D
 
Back
Top