Bekende personen met brevet

windshear

New member
Hallo

Laatst had ik het er met iemand over dat er vast veel LEVENDE bekende acteurs/actrices/muzikanten zijn met een vliegbrevet.

Lijkt me leuk een lijstje te maken.

Bekenden (dus namen waarvan 80% van de lezers weten wie wordt bedoeld).


Nederland:
Prins Willem Alexander (CPL, vaak co op de F70-PH-KBX)
Jan Tuijp, Muzikant van BZN (CPL, heeft een vliegbedrijf met twee kisten, de PH-BZN en BNK).


Buitenland:
John Travolta (ATPL, eigen gulfstream en 707 bij zijn huis aan het vliegveld in florida)
Angelina Jolie (PPL ASEL)
Harrison Ford (ook Taildragger endorsement en vloog in de film Six days Seven nights zelf op de DHC-2 Beaver)

Zoeken valt niet mee, maar wellicht vullen jullie aan!
 
Stanley Menzo - oud keeper van Ajax, man van Nada van Nie
Heeft volgens mij zelfs nog een tijdje bij de witte zwaan gevlogen (correct me if I'm wrong)
 
Wubbo Ockels had een PPL, heeft ´m geloof ik niet meer, doen wilde verhalen over hem de ronde :grijns:
Wim de Nijs :grijns:
Liep op Teuge ook een acteur rond van een Nederlandse serie, grijze krullebol, "niemand de deur uit geloof ik"
Misschien kent Diana nog wel wat bekenden
 
Ik heb het ''genoegen'' gehad verschillende keren rechts van Niki Lauda te zitten. Bij Lauda vloog hij zelfs de 777 en vliegt tevens zijn eigen Bombardier Express naar bijna alle Formule 1 races.

@ Beer: is Nada de Nie niet getrouwd met Bryan Roy? Las laatst zoiets in de Televaag m.b.t. een faillissement van zijn voetbalspelerspoppenbedrijf. Ik meende dat Stanly Menzo een fervent flightsimmer was.
 
Bekende mensen?

Bekende mensen?

Heb Gordon meerdere keren op EHLE gezien, bij de vliegschool. Hij is dus nog bezig.

Karel van de Graaf kwam ik een keer tegen op Texel, wat een klein kereltje is dat zeg!

Mr Pieter van Vollenhoven

Prins Friso.

Arend Langeberg (die nieuwslezer)

Adam Curry (heli vlieger)



Verder weet ik er zo geen :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top