KLS Klas 7-4

Nee nog niet. Die heb je toch nog niet meteen nodig. Kan ik mooi nog even wat tips vragen in Groningen. Jij wel??
 
Chris Berends

Chris Berends

Hallo,
Ik zal mezelf ook even voorstellen.
Ik ben Chris Berends, 18 jaar, woon in Anna Paulowna ( In de buurt van Den Helder ). Heb ontzettend veel zin om te beginnen.
Groet Chris
 
Welkom bij de klas! :D
Wanneer had jij de selectie afgerond?
Ik denk in ieder geval niet dat je de enige bent die zin heeft om te beginnen ;)
 
Hey Chris

Join the club zou ik zeggen :airforce:


Ben al wel bezig met een zonnebril. Heb me voor laten lichten door de opticien. Hij had een mooie serengeti saraceno liggen. Moet nu alleen nog een weekje wachten op bruine glazen. Dat schijnt iets prettiger te zijn dan grijze.

Gaat iemand van jullie zaterdag trouwens nog naar de voorlichting van de ABN AMRO? denk de meesten van jullie daar wel te treffen

Goed heb genoeg gezegd ;)

Later!!
 
Hallo Dames,

Heb vandaag ook de officiele bevestiging gehad dat ik in 7-4 zit!!
Ik ben 22 jaar en heb al mn bachelor gehaald (luchtvaarttechnologie). Heb echt enorm veel zin om te beginnen. Ik Zie de meeste van jullie denk aanstaande zaterdag wel!

Groetjes Dick
 
Hey Chris

Join the club zou ik zeggen :airforce:


Ben al wel bezig met een zonnebril. Heb me voor laten lichten door de opticien. Hij had een mooie serengeti saraceno liggen. Moet nu alleen nog een weekje wachten op bruine glazen. Dat schijnt iets prettiger te zijn dan grijze.

Gaat iemand van jullie zaterdag trouwens nog naar de voorlichting van de ABN AMRO? denk de meesten van jullie daar wel te treffen

Goed heb genoeg gezegd ;)

Later!!

Heej,

Zou nog ff wachten met een bril, weet niet of je al weer welke bank je gaat nemen voor de financiering, maar let even op de welkomstcadeau's. Bij 1 bank kun je namelijk een rayban uitzoeken!

Primair
 
hoi

hoi

Hoi allemaal,
Ik heb nog geen bril geregeld komt later wel denk.
Ik heb de selectie al een tijd geleden afgerond.
Ik ga niet naar abn gesprek, ik ga eerst ingesprek met friesland bank en adviseur voor ik ga kijken naar abn.
Groet Chris
 
Thanx voor de tip PrimAir. Zoals ik al zei ben ik er zaterdag sowiezo, gisteren een gesprek bij de Friesland Bank gehad. Daar krijg je inderdaad een Jeppesen Flightbag. Ik weet niet wat je bij de ABN krijgt eigenlijk...
 
Thanx voor de tip PrimAir. Zoals ik al zei ben ik er zaterdag sowiezo, gisteren een gesprek bij de Friesland Bank gehad. Daar krijg je inderdaad een Jeppesen Flightbag. Ik weet niet wat je bij de ABN krijgt eigenlijk...

Bril
 
Hoi hoi,
Ik denk dat het ook niet echt interessant is wat je erbij krijg voor spullen. Ik heb liever lage rente en lening.

Groet
 
Hoi hoi,
Ik denk dat het ook niet echt interessant is wat je erbij krijg voor spullen. Ik heb liever lage rente en lening.

Groet

Ja daar ben ik het zeker mee eens. Eigenlijk moet je proberen helemaal niet naar die cadeau's te kijken, hoe lastig soms ook...!
 
Inderdaad. Ik had ook gelezen dat je bij de Friesland een Jeppesen Flightbag kreeg, maar daarvoor ga ik niet direct een lening bij Friesland bank afsluiten.
 
Ik heb wel gehoord dat het vooral belangrijk is om tijdens de theorie een goeie zonnebril te hebben!! Die boeken kunnen vervelend spiegelen...
 
Back
Top