GVSS data KLS

Ik mag van 12 jan - 15 januari opdraven :) Iemand anders????

Edit: Ik ben eigenlijk wel van plan om in het Trefpunt te gaan zitten. Nog meer mensen daar dan?
LINK
 
Last edited:
PO2 afgelopen donderdag positief afgesloten in Houten en ben uitgenodigd voor de grading die voor mij plaats zal vinden van 19 t/m 22 januari. :rt:

Meer mensen voor die datum?

P.S. Wheli, jammer dat we niet op dezelfde dagen moeten. Jij had je PO2 ook op 11 december, toch? Kom ook uit Friesland.
 
Hai jongens en meisjes!
Hoe zit het wat betreft openbaar vervoer van het Mercure naar de KLS? Ben je dan lang onderweg en is het een makkelijke route?
Groetjes!
 
Het is ongeveer 7,5 km en met de fiets kan het bij slecht weer in pak nogal vervelend zijn. Met de bus is het ook lastig omdat je dan eerst naar groningen moet om vanaf daar pas naar de kls te gaan dus dan ben je nogal lang bezig, je kunt ook eerst 3 km fietsen en dan pas de bus nemen op weg naar de kls. Wat mij het handigst lijkt bij slecht weer is een taxi bestellen maar er is bijna altijdwel iemand met een auto.
 
Dankje voor je reactie! Ik wacht in dat geval even af tot ik weet met wie ik de grading heb.
Als de nood aan de man komt kan ik mijn oude autootje eerder op kenteken zetten dan ik eigenlijk van plan was en dan rij ik zelf.
 
Het is ongeveer 7,5 km en met de fiets kan het bij slecht weer in pak nogal vervelend zijn. Met de bus is het ook lastig omdat je dan eerst naar groningen moet om vanaf daar pas naar de kls te gaan dus dan ben je nogal lang bezig, je kunt ook eerst 3 km fietsen en dan pas de bus nemen op weg naar de kls. Wat mij het handigst lijkt bij slecht weer is een taxi bestellen maar er is bijna altijdwel iemand met een auto.

Ben net terug van de GVSS. Hou er rekening mee dat de eerste bus pas om 8.04 van het hotel weggaat, als je als eerste (om 8 uur dus) je vluchtje gaat vliegen lukt dat dus niet en moet je met de taxi (18 euro). Hou geen rekening met andere auto's, wij hadden er vier op een groep van 10, maar alle vier stonden we als laatste ingepland, de andere had er dus niets aan en moesten met de taxi steeds. Het beste is echt als je met eigen auto er heen kan rijden. In ieder geval veel succes met de GVSS!
 
Ben net terug van de GVSS. Hou er rekening mee dat de eerste bus pas om 8.04 van het hotel weggaat, als je als eerste (om 8 uur dus) je vluchtje gaat vliegen lukt dat dus niet en moet je met de taxi (18 euro). Hou geen rekening met andere auto's, wij hadden er vier op een groep van 10, maar alle vier stonden we als laatste ingepland, de andere had er dus niets aan en moesten met de taxi steeds. Het beste is echt als je met eigen auto er heen kan rijden. In ieder geval veel succes met de GVSS!

Hoe ging het ? Zaterdag uitslag?
 
Ben net terug van de GVSS. Hou er rekening mee dat de eerste bus pas om 8.04 van het hotel weggaat, als je als eerste (om 8 uur dus) je vluchtje gaat vliegen lukt dat dus niet en moet je met de taxi (18 euro). Hou geen rekening met andere auto's, wij hadden er vier op een groep van 10, maar alle vier stonden we als laatste ingepland, de andere had er dus niets aan en moesten met de taxi steeds. Het beste is echt als je met eigen auto er heen kan rijden. In ieder geval veel succes met de GVSS!

Of je gaat naar ' T trefpunt zoals deze jongen en fietst elke morgen om acht uur tien minuutjes.

Gelukkig kon ik ' s avond wel met mensen mee rijden naar een restaurant. ^_^
 
Last edited:
Back
Top