GVSS data KLS

haha onze belg is ook door, nicenice! :D Ik heb 2 december cova. Dat was de eerste datum die open was. Wanneer heb jij opgebeld? Ik ben Finn btw. ;)

Grts
 
haha onze belg is ook door, nicenice! :D Ik heb 2 december cova. Dat was de eerste datum die open was. Wanneer heb jij opgebeld? Ik ben Finn btw. ;)

Grts

Hoi Finn,

Ik heb 2 december ook de COVA, ik weet nog niet op welk tijdstip. Zijn er nog meer mensen die op 2 december de COVA hebben?

Groeten,
Robbie
 
Mij hebben ze zelf opgebeld, de dag na de GVSS al.

's Morgens heel vroeg toen ik aan het ontbijten was kreeg ik een telefoontje, kreeg te horen dat ik erdoor was, het eten vloog me bijna uit de mond. Prachtig nieuws :p Mijn kreet van vreugde maakte al snel heel de buurt wakker. M'n dag kon niet meer stuk :)
 
Snap ik Sin! Ik heb ook een mooie overwinningskreet geslaakt nadat ik mijn brief had gelezen! :) Nu op naar de COVA, heb er al super veel zin in!
 
Last edited:
Vandaag m'n GVSS datum gekregen: 1 t/m 4 december! Hopelijk komt de goede sint me dan de zaterdag erop nog een cadeau brengen :grijns:.

Nog meer mensen die dan de grading hebben?
 
Last edited:
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb afgelopen dinsdag PO2 gehad (in houten) en ben er doorheen gekomen! :yeehaa:

Ook ik sta voor 1 t/m 4 decemeber ingeplant voor de GVSS. Ik heb er echt onwijs veel zin in.

Naast Marty nog meer mensen die op die datum komen??

Grt oscar
 
Hoi Marty, Oscar,

Ik heb afgelopen maandag (10-11) PO2 gehad, en ben ook door! Gisteren heb ik de uitnodiging ontvangen voor de GVSS, ook ik moet van 1 tot 4 december.
 
Hey Dj Oszz volgens mij kan jij echt voor geen meter vliegen! In iedergeval wens ik iedereen die van 1 tm 4 december naar groningen gaat veel geluk en leer vooral het blauwe boekje echt goed uit je hoofd (RPM settings en Cross checks zijn het betlangrijkst)
 
Ik zat samen met 9 van de 11 in Mercure hotel. Het is in princiepe een goed hotel alleen ik vind dat je bij de punt een beter hotel hebt aangezien die vlak bij is. Het nadeel van Mercure hotel is dat je toch ongeveer 7 km van de KLS bent terwijl je binnen 2 km bij de punt bent. Toch raad ik jullie wel aan om naar Mercure te gaan aangezien daar ook alle andere Gradelaars zijn en het is wel zo gezellig als je als groep blijt.
 
Er moet sowieso 10 dagen van te voren worden gereserveerd. Mochten er hier nog meer GVSSers zich melden, misschien is het dan handig dat we toch met zn allen afspreken om in het Trefpunt te gaan zitten. Dat is wat Daniel al zei, 2 km van de KLS vandaan. (Dus minder lang fietsen door de wind, regen etc ;)). Mochten er zich hier niet meer mensen melden, dan is het denk ik inderdaad leuker om met zn allen in het Mercure te gaan zitten! :)
 
Mijn voorkeur gaat I.V.M. de afstand ook uit naar het Trefpunt. Maar het lijkt me inderdaad ook verstandig om met alle kandidaten in één hotel te zitten. Dan kunnen we nog even de vluchten doornemen etc.
 
Dag mensen, ik heb, net als Oscar, ook afgelopen dinsdag PO2 gehaald en was ook ingedeeld voor GVSS van 1 tm 4 december. Maar ik heb de KLS opgebeld om te vragen of het een week later kon, want ik kan eigenlijk niet op woensdag 3 december. Dus nu moet ik van 8 tm 11 december. Meer mensen die dan ook moeten?

Olivier
 
Zullen we dan afspreken bij het Trefpunt te gaan zitten? We weten toch niet waar de andere GVSS'ers zitten dus het hotel met de meeste voordelen gaan voorop: het Trefpunt toch?
 
Zullen we dan afspreken bij het Trefpunt te gaan zitten? We weten toch niet waar de andere GVSS'ers zitten dus het hotel met de meeste voordelen gaan voorop: het Trefpunt toch?

Daar ben ik het mee eens, als Martijn dit ook een goed idee lijkt kunnen we boeken...
 
Als het goed is krijgen we met t blauwe boekje samen een brief thuis waarin de aanbeveling staat voor het Mercure (dat was althans eerder zo). De mensen die Airwork niet kennen, en dus waarschijnlijk het trefpunt niet, zullen naar het Mercure gaan.
Maar met zn 3en, misschien wel meer mensen, kan je ook vluchten bespreken. Dus ik vind het goed. Trefpunt heeft wel meerdere voordelen wat mij betreft.

EDIT:
Net even het Trefpunt gebeld. (Heerlijk, dat Groningse accent..) Ze hebben altijd wel voldoende fietsen ter beschikking. Doorgaans zit er een man of 2 per week die grading hebben bij de KLS. Het grootste deel gaat dus naar het Mercure hotel denk ik dan.

Wat gaan we doen? Ik hoor van andere mensen dat je er echt heel veel aan hebt om met zn allen in 1 hotel te zitten. Anders krijg je ook misschien 2 groepen bij t GVSS, dat we een beetje opgesplitst zijn.

#1 voordeel van Mercure is dat je met zn allen bij elkaar zit.
 
Last edited:
(...)
Wat gaan we doen? Ik hoor van andere mensen dat je er echt heel veel aan hebt om met zn allen in 1 hotel te zitten. Anders krijg je ook misschien 2 groepen bij t GVSS, dat we een beetje opgesplitst zijn.

#1 voordeel van Mercure is dat je met zn allen bij elkaar zit.

Dan gaan we toch gewoon naar het mercure, vind ik ook geen probleem hoor.
 
Back
Top