GVSS data KLS

Is er hier iemand op het forum die van 3 t/m 6 November zijn grading heeft in Eelde?

Grts

Hoi Faviator,

Ik heb 3 t/m 6 november ook de GVSS in Eelde.
Verblijf jij ook in het Mercure hotel in Haren? Ik check zondagavond in, misschien zie ik je dan al?

Groeten,

Robbie
 
Hoi Faviator,

Ik heb 3 t/m 6 november ook de GVSS in Eelde.
Verblijf jij ook in het Mercure hotel in Haren? Ik check zondagavond in, misschien zie ik je dan al?

Groeten,

Robbie

Hee Robbie,
Ja ik check ook zondag avond in. Meteen een paar vraagjes: Eet jij ook daar ergens of eet je nog thuis? Weet je al hoe je van het hotel naar de KLS gaat tijdens de selectiedagen? Met de fiets of heb je al een rijbewijs?
Ik hoor wel wat van je.

Grts
 
Hee Robbie,
Ja ik check ook zondag avond in. Meteen een paar vraagjes: Eet jij ook daar ergens of eet je nog thuis? Weet je al hoe je van het hotel naar de KLS gaat tijdens de selectiedagen? Met de fiets of heb je al een rijbewijs?
Ik hoor wel wat van je.

Grts

Hoi Faviator,

Waarschijnlijk eet ik niet in Eelde, maar ergens onderweg. Ik ben van plan om met de fiets naar de KLS te gaan tijdens te selectiedagen, omdat ik nog geen rijbewijs heb. Helaas zit het weer de komende week niet mee en is de bus ook nog een optie.

Groeten,

Robbie
 
Hoi Faviator,

Waarschijnlijk eet ik niet in Eelde, maar ergens onderweg. Ik ben van plan om met de fiets naar de KLS te gaan tijdens te selectiedagen, omdat ik nog geen rijbewijs heb. Helaas zit het weer de komende week niet mee en is de bus ook nog een optie.

Groeten,

Robbie

Hoi Robbie,

Ik heb ook nog geen rijbewijs dus zit ook aan fietsen te denken. Heb jij al iets geregeld mbt fietshuur? Of doe je dat morgen tijdens het inchecken? Hopelijk hebben er toch een paar mensen uit de groep een rijbewijs zodat we met de auto kunnen. Weet jij trouwens toevallig vanaf hoelaat je in kan checken in het hotel?

Grts
 
Hoi Robbie,

Ik heb ook nog geen rijbewijs dus zit ook aan fietsen te denken. Heb jij al iets geregeld mbt fietshuur? Of doe je dat morgen tijdens het inchecken? Hopelijk hebben er toch een paar mensen uit de groep een rijbewijs zodat we met de auto kunnen. Weet jij trouwens toevallig vanaf hoelaat je in kan checken in het hotel?

Grts

Beste Faviator,

Ik neem mijn eigen fiets mee. Ik heb van de week een mail van het Mercure hotel gehad, dat er gebruik van de fietsen kan worden gemaakt op basis van beschikbaarheid, er is dus geen mogelijkheid om de fietsen van het hotel te reserveren. Er werd geadviseerd om een eigen fiets mee te nemen, er is dan zekerheid over het vervoer. Deze mogen gestald worden in de fietsstalling achter het hotel.

Ik weet niet tot hoe laat je in kan checken, maar ik neem aan dat het geen probleem is als ik vroeg in de avond zal verschijnen.

Groeten,

Robbie
 
Last edited:
Hoi Robbie,

Dan zit ik wel met een probleempje. Ik reis namelijk met de trein naar Haren. Omdat ik onder Eindhoven woon is het zo ongeveer onmogelijk om heel die reis een fiets met me mee te vervoeren. Ik ga voor de zekerheid zo nog even het Mercure bellen.

Grts
 
Gefeliciteerd! Je moet idd gewoon af en toe kijken of je toerental goed staat, mijn advies is zet hem bij toerentalverandering ongeveer goed en kijk na je eerste crosscheck weer even of het goed staat. Dan komt het goed!

Dank Dreamliner, Vlieg17 en Daniel voor de info! Morgen reis ik met de trein vanuit Eindhoven richting Haren. Heb er zin in!!

Groetjes,
 
Over die fiets hoef je je in principe geen zorgen te maken. In het Mercure zijn er altijd wel genoeg. Ja, mits je niet met z'n twaalven gaat fietsen ;)

Hoe het met de bus zit, weet ik niet. Dat heb ik zelf niet uitgeprobeerd.

Als het echt niet anders kan, is de taxi ook een mogelijkheid. Van hotel naar KLS met z'n drieën is 20 euro, met z'n tweeën 19 euro.
 
Om een fiets hoef je je echt geen zorgen te maken, er staan voldoende fietsen. Wij zijn volgens mij keer met man of 8 gaan fietsen. Dus het kan gewoon!
 
Is er hier iemand op het forum die van 3 t/m 6 November zijn grading heeft in Eelde?

Grts

Ja ik, ik heb wel geen flauw idee hoe ik naar de KLS geraak vanuit hotel Mercure. Hopelijk is er iemand met de auto, want ik ga heus niet met de fiets :) Stel je voor dat het regent. :)
 
Ja ik, ik heb wel geen flauw idee hoe ik naar de KLS geraak vanuit hotel Mercure. Hopelijk is er iemand met de auto, want ik ga heus niet met de fiets :) Stel je voor dat het regent. :)

Als de weersverwachting aangeeft dat het zonnig droog weer blijft dan hoef je daar toch niet bang voor te zijn?
 
Gefeliciteerd dan Heren. Heb even het forum gelezen en was al benieuwd of jullie het gehaald zouden hebben. Hebben jullie al een datum bij de COVA? Ikzelf zit 18 november, evenals Vlieg17 (in de beruchtere kringen ook wel Iris genoemd) en Daniel.
 
Ja ik ben dus ook door, ollé! xD
Ze vroegen me of ik de 11de al kon gaan naar de Cova, maar dat viel net niet goed. dus heb het kunnen uitstellen naar de 25ste november. Robbie an Faviator ( wie was je nou weer?) tot op de KLS ( hopelijk als ik door de cova geraak :p )
 
Back
Top