GVSS data KLS

Haaa Erky, gefeliciteerd! Dat is mooi nieuws. Je kan niet bellen voor je 'grading cijfer'. Dat krijg je pas te horen tijdens de opleiding. Je kan inderdaad vanaf maandag bellen om een afspraak te maken. Nogmaals gefeliciteerd en veel succes bij je COVA.
 
Erky Gefeliciteerd ook ! dat is zeker
top nieuws !


heren ik vertrek vanmiddag naar eelde.
ik laat even wat weten vanuit eelde en misschien
klein verslagje voor diegene die nog moeten !
 
Zo weer terug van de GVSS.
Zoals iedereen zegt, echt een super week !
daarintegen ook een heel erg zware week !
je bent constant bezig, slaapt weinig, veel spanning.

In ieder geval de vluchten gingen redelijk. Tot en met vlucht E had
ik geen reset, en had het idee dat het redelijk ging. (afgezien van de FAM vlucht, die was echt klote). en toen bij F 2 resets gehad. Dat was wel echt erg klote vlucht. Maar redelijk gevoel erbij, afgezien dat je na elke vlucht alleen maar negatief commentaar krijgt.

Iedereen die nog moet, geniet heel erg van de week ! gewoon lekker je best doen en het boekje goed leren ! niet te druk maken in die SIM ! Ook lekker samen met je groep alles gaan doen, voorbereiden, eten, dit is prima !

En de studentenvereniging, wat die voor je in petto hebben moet je maar afwachten, erg gezellig in ieder gevaL !

Verder nu moet ik wachten tot woensdag de uitslag !
 
2 van de 9 lijkt me erg weinig, voor de rest heb je weinig om aan vast te houden want de uitslag is heel wisselend.

@Kamphuis: waarom moet je tot woensdag wachten? uitslag is toch vaak op zaterdag al?

Flantua
 
Bekijk het zo, elke week een gradelaarsgroep van gemiddeld 8 man. Op een jaar 50x8=400. Uiteindelijk 6x30=180 plaatsen te vergeven. iets minder dan de helft van de gradelaars wordt dus daadwerkelijk aangenomen.

Dit is uiteraard slechts een indicatie.
 
Flantua: Goede vrijdag en 2de paasdag is de KLS gesloten. Brieven kunnen dus pas op dinsdag verstuurd worden, dus pas op woensdag uitslag dan.
Heren; succes met wachten!
 
Ja ik moet ook wachten tot woensdag op de uitslag, wel even jammer maar wat doen we eraan.
Weekje was wel echt super maar wel inspannend. Vluchtjes zijn wel te doen alleen het boekje kunnen dromen is wel een aanrader.
Owja en denk om die camera ofniet Kamphuis ;).. haha
Succes met de grading en probeer lekker ontspannen te vliegen.
 
haha ja en de naakte instructeurs die achter je
SIM langsrennen ! ! !

ze maken je daar de gekste dingen wijs of niet albert haha :nicethread:
 
Maar nu even serieus weer ;)
Kamphuis en ik (AlbertB) zijn allebei geslaagd!
We waren met zn 12en in totaal maar ik weet nog niet hoeveel er door zijn gekomen.

Groetjes,
en voor de mensen die nog moeten.. Good Luck :D
 
Ja danku :D..
Maar leuk man, je moet het boekje goed gaan leren dan komt het wel goed.
Maak er een leuke week van en ga savonds gezellig even uit eten met zn allen want beetje ontspanning is wel verstandig.
Succes (Y).. lukt je vast wel
 
Hee allemaal,

Ik ben net terug van een super gezellige week GVSS!
Het is inderdaad zoals sommige mensen zeggen uitputtend, maar dat komt denk ik vooral omdat je soms super lang moet wachten op je volgende vlucht.

Iedereen die volgende week aan de beurt is en natuurlijk ook alle andere die nog moeten, alvast veel succes!
 
Ik zat in dezelfde groep als Michelle, dus ben ook net terug van GVSS.

En inderdaad, weer herhaling van wat iedereen zegt na deze week :) Erg slopend maar erg gezellig! Heel veel geleerd, ook samen vluchten voorbereid enzo.. Helemaal top! Met de hele groep uit eten voor een beetje ontspanning is zeker aan te raden! Echt leuk om met zulke gemotiveerde mensen de week door te brengen.

Nou nog die brief afwachten :rolleyes: ben heeeel benieuwd!

Voor volgende week: veel succes!
 
En ook IK kwam uit dezelfde groep als bovenstaande dames en sliep op 1 kamer met hen :).

Was erg gezellig met iedereen heel de week. De toets stelt echt weinig voor als je het boekje goed kent. Echt balen dat we nu zo lang moeten wachten, iets dat we deze week wel gewend zijn haha. Je wordt niet zo zeer moe van het voorbereiden en het leren maar juist van het enoooooorm lange wachten in 1 hok heel de dag.

De cockpit is in het begin even wennen en schrik niet als je de eerste FAm vlucht ZWAAR verneukt. Ik had zweefvliegervaring en toch had ik het echt heel lastig. Dus laat je daardoor niet ontmoedigen want bij iedereen ging de A vlucht beter dan de FAM vlucht.

Verder vertel ik niet teveel, het moet immers ook nog een beetje verrassend blijven.
 
Back
Top