GVSS data KLS

Toch even een kleine tip voor de mensen die hun GVSS doen;
HAAL JULLIE PASJES LEEG VOOR VERTREK!
Is toch zonde als je onderweg omkomt van de dorst omdat je niet nog ff je pasje leeg hebt gehaald met twee blikjes fanta in de automaat...
Erky, veel succes en wie weet tot over twee/drie weken wanneer jullie jullie COVA gesprekken zullen hebben.
 
He, das nou vervelend. Laat ik twee weken terug toch 3 coffee choco op m'n pasje hebben laten staan :eek!:!

Toch heb ik daar niet al te veel spijt van gekregen, ik heb bij de Appie Heijn gelukkig ook al coffee choco gevonden :angel:.
 
Hee Toes en Mattvanwyk,

Ik ben ook ingedeeld van 25 t/m 28 maart.
Misschien even heen en weer mailen om hetzelfde hotel te regelen?
(michelle_dijkstra@hotmail.com)

@ Toes, ik heb het boekje nog niet gekregen, maar heb een medewerker van de kls aan de lijn gehad en ik lag bij het stapeltje 'post' dus ik reken op morgen (vrijdag) of overmorgen (zaterdag).

Alvast succes met leren!
 
Toch even een kleine tip voor de mensen die hun GVSS doen;
HAAL JULLIE PASJES LEEG VOOR VERTREK!
Is toch zonde als je onderweg omkomt van de dorst omdat je niet nog ff je pasje leeg hebt gehaald met twee blikjes fanta in de automaat...
Erky, veel succes en wie weet tot over twee/drie weken wanneer jullie jullie COVA gesprekken zullen hebben.

Hahah inderdaad je pasje leegmaken
ik had er no 8 euro op staan, en heb zowat heel de kls voorzien van cola en fanta :D


Nu is het inderdaad wachten op de uitslag :D:kiss:
 
Hee Toes en Mattvanwyk,

Ik ben ook ingedeeld van 25 t/m 28 maart.
Misschien even heen en weer mailen om hetzelfde hotel te regelen?
(michelle_dijkstra@hotmail.com)

@ Toes, ik heb het boekje nog niet gekregen, maar heb een medewerker van de kls aan de lijn gehad en ik lag bij het stapeltje 'post' dus ik reken op morgen (vrijdag) of overmorgen (zaterdag).

Alvast succes met leren!

Hai!

Ik ben gisteren langs huis gegaan en toen lag wel mijn adviesrapport PO tussen de post. Boekje idd helaas nog niet.

Ik heb je toegevoegd op msn (makkelijker dan mailen denk), kunnen we een hotel bepalen, vind t ook wel gezellig om hetzelfde hotel te hebben.
 
Hai!

Ik ben gisteren langs huis gegaan en toen lag wel mijn adviesrapport PO tussen de post. Boekje idd helaas nog niet.

Ik heb je toegevoegd op msn (makkelijker dan mailen denk), kunnen we een hotel bepalen, vind t ook wel gezellig om hetzelfde hotel te hebben.


Ik heb het boekje vandaag binnengekregen dus wie weet ligt het nu ook bij jou op de deurmat.

Ik spreek je over het hotel dus waarschijnlijk wel op msn.
Tot daar
 
Eeey mensen!

Als eerste moet ik echt zeggen dat dit een handige website is. Ik heb net fase 2 afgerond (afgelopen woensdag), en sta 31 maart tot 3 april ingedeelt voor de GVVS. Nog meer mensen voor die periode?
 
michelle ik heb je ook toegevoegd.

IK denk dat ik in het Mercury hotel ga zitten ik moet ook nog boeken.
Maar dit komt goed, de brieven blijken vandaag binnengekomen te zijn bij mijn ouders thuis.
Dus die ga ik maar is even ophalen. Kheb helaas een drukke werkweek voor de boeg maar goed ik ga gewoon mega goed leren :)

We spreken elkaar
 
michelle ik heb je ook toegevoegd.

IK denk dat ik in het Mercury hotel ga zitten ik moet ook nog boeken.
Maar dit komt goed, de brieven blijken vandaag binnengekomen te zijn bij mijn ouders thuis.
Dus die ga ik maar is even ophalen. Kheb helaas een drukke werkweek voor de boeg maar goed ik ga gewoon mega goed leren :)

We spreken elkaar

Ok, ondanks goede verhalen van andere niet in ''t trefpunt'?

Veel plezier op werkweek, en succes met leren en ik spreek je vast nog wel op msn dan!
 
Als ik jullie was zou ik gewoon voor Mercure hotel gaan hoor! Service is goed, kamers zijn chill en ontbijt is ook goed. Ook veel beter dat je daar met je mede-gradelaars zit!
 
Als ik jullie was zou ik gewoon voor Mercure hotel gaan hoor! Service is goed, kamers zijn chill en ontbijt is ook goed. Ook veel beter dat je daar met je mede-gradelaars zit!

Vandaag krijg je als het goed is een brief :p Hoe gingen de A tm F vluchten bij jouw qua resets etc? En hoe gingen de PO's (ook van invloed of je wordt uitgenodigd of niet)
 
Zo vandaag even vast wezen voorbereiden op de gvss van volgende week.
Nu schoot mij een vraag te binnen. Er wordt elke keer gesproken over het inleveren van het blauwe boekje.

Is dit VOOR of NA de complete grading. Dit vraag ik, omdat ik nieuwsgierig ben of je dit boekje nog kan gebruiken bij het voorbereiden van je vluchten elke dag ?
 
@ kamphuis het boekje lever je pas in na afloop van de grading, tegelijkertijd met je toeganspasje, briefings etc.

Erky al uitslag? Hoe vond je het op voetbalpotje dinsdagavond?
 
Hahah BOYS!! Ik ben door! :)
Over de vluchten, het ging allemaal redelijk gesmeerd en tot en met vlucht D geen reset gehad. Bij vlucht E had ik een koers/tijd foutje gemaakt, waardoor ik te snel uitrolde (moest 30 seconden later pas uitrollen) maar maakt verder niet uit.
Wel af en toe een paar warnings maar die kon ik gauw verhelpen cq corrigeren.
Nogmaals, het was een super week, veel geleerd en ervaringen opgedaan.
Van de 9 mensen zijn er 2 door bij mijn groepje + ik dusss....

Voetbalpotje was inderdaad geniaal. Te gekke sfeer daar in de club. Een klas ging de vijver in, om te vieren dan hun bardienst erop zat heb ik me laten weten.

Succes verder, binnenkort COVA dus. Moet ik hiervoor zelf bellen? Ik kan pas midden-eind April?!
 
Hahah BOYS!! Ik ben door! :)
Over de vluchten, het ging allemaal redelijk gesmeerd en tot en met vlucht D geen reset gehad. Bij vlucht E had ik een koers/tijd foutje gemaakt, waardoor ik te snel uitrolde (moest 30 seconden later pas uitrollen) maar maakt verder niet uit.
Wel af en toe een paar warnings maar die kon ik gauw verhelpen cq corrigeren.
Nogmaals, het was een super week, veel geleerd en ervaringen opgedaan.
Van de 9 mensen zijn er 2 door bij mijn groepje + ik dusss....

Voetbalpotje was inderdaad geniaal. Te gekke sfeer daar in de club. Een klas ging de vijver in, om te vieren dan hun bardienst erop zat heb ik me laten weten.

Succes verder, binnenkort COVA dus. Moet ik hiervoor zelf bellen? Ik kan pas midden-eind April?!

En hoe zat het met je PO`s? Wat voor cijfer heb je hiervoor gehaald?? Bellen kan trouwens maandag, voor een afspraak
 
Met het PO had ik een 6, en voor de grading weet ik dus niet.. kan ik hierover dinsdag bellen of hoef dat niet?
Ik heb nog 2x toetsweken, dus ik denk dat ik een afspraak daarna maak.
 
Back
Top